ervaringen VUMC

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by vasca, Feb 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vasca

vasca Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,489
    0
    36
    vervelend voor Milo! hoop dat hij snel weer helemaal "soepel" is en dat het niets ernstigs is. Zo'n klein pupje moet toch lekker kunnen ravotten. Gelukkig heeft ie er geen last van.

2. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Noa, hoe is het gegaan vanmorgen?

3. vasca

vasca Fanatiek lid

Feb 3, 2011
    1,489
    0
    36
    Noa, hoe was het? waren ze vandaag wel een beetje lief voor je? Hoop erg dat het allemaal mee is gevallen na je heldag van gister...

*knuf*

vasca

4. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Noa, ik ben ook wel benieuwd...

5. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    'k heb me vanmorgen gemeld bij de ivf kliniek.... 1e dag ongi. Nog wel licht roze, maar ongi is ongi toch? Wordt vanmiddag terug gebeld.

6. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Tja Tycuna, ongi is het pas als het echt goed is doorgebroken maar beter te vroeg bellen dan te laat ;) Ze maken toch eerst een echo en dan zien ze het meteen :D Ze zullen je dan wel morgen of overmorgen laten komen. Donderdag was eigenlijk leuker geweest want dan ben ik er ook (om 103.0 uur)! ;)

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Hoi meiden!
    Nog geen nieuws van Noa? Jeetje wat spannend...

Tycuna: ach 1 dag vroeger of later, die echo's geven toch de exacte data aan, dus maakt niks uit.

8. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Haha, ik ben wat ongeduldig vandaag.... Je kan natuurlijk maar tot half 1 bellen, en dan zal je zien dat het daarna wel echt doorbreekt. Maar als de echo wel te vroeg is, wat dan?

9. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Wat lezen ze aan zo'n echo af?

Was zeker gezellig geweest Suus!! Maar wie weet, beland ik er alsnog donderdag....

10. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Tycuna, dat maakt echt niet zoveel uit hoor, 1 dagje eerder of later. Zie toevallig dezelfde rea van LadyZ en mijzelf :D
    Ze willen gewoon een mooi dun bms zien enne, ik heb me ook wel ns te vroeg aangemeld. Deden ze totaal niet moeilijk over! IK ben ook zo'n nerveus typetje hoor ;)

11. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Aaah, ben ik weer gerust gesteld. :D Kon gewoon niet meer wachten. Was gefocus't op elk buikpijntje.

12. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Tycuna, is ook heel normaal en logisch!

13. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    Ik heb niets te melden maar lees wel mee hoor meiden :)

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Tycuna: niks aan de hand, ze kijken gewoon of je "schoon" bent en een dag eerder of later maakt echt niet uit. Je krijgt sowieso nog tig echo's. Gaat goed komen!

15. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    'tig' well that's an understatement :)

16. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Woensdag ochtend echo. Werd net gebeld.

Noa, waar ben je meid?

17. Noa14

Noa14 Fanatiek lid

Mar 4, 2011
    1,327
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hier ben ik meiden,

'moest even wachten op het telefoontje van de arts'.....ze had me al eerder gebeld maar toen was ik te laat met opnemen.

Maar het is niet goed :(
    'het' is weg.............geen zw.hormoon meer in mn bloed

wat WEL goed is dat er iets heeft gezeten zei ze, ook al was het maar heel kort. Mn baarmoeder was ook nog erg dik bij de echo vanochtend. Vorige keren was het bij mijn echo's tijdens de ongi steeds heel dun. Ik word vanmiddag nog 'in het overleg besproken' en morgen nog een keer gebeld wanneer ik weer mag starten met Puregon, ze dacht dinsdagavond.

Het loopt nu ook echt een beetje anders dan anders. Vorige keer stond de arts op mijn voicemail met de tekst wanneer ik weer van start kon gaan met Puregon, omdat het blijkbaar niet echt spannend was. Maar nu sprak ze mn voicemail niet in maar heeft het uitgebreid verteld toen ze later nog een keer belde.

Noa man is rond de lunch toch van zn werk naar huis gekomen, hij belde mij toen ik vanochtend de VU uitliep en ik kon alleen maar huilen dus wel fijn dat hij toen thuis kwam. We zijn er zwaar beroerd van. Vooral omdat die testen dus echt positief waren, onze eerste echte positieve testen, was helaas van korte duur dat geluk...

Ik had vanochtend (even vies praatje, sorrie) na het plassen ook echt vieze bloedflubbertjes in de wc liggen...vorige keren was mn ongi gewoon helder rood bloed zonder 'dingetjes' zeg maar.

Tycuna hoe is het met Milo zn manke pootje?

18. MariaC

MariaC Fanatiek lid

May 4, 2008
    2,185
    56
    48
    Female
    Education
    Noord Holland
    jeetje Noa... ben er stil van..

19. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Noa, tjonge dus toch misgegaan ja... Wel snel dan dat dat HCG uit je bloed is! 'Elk nadeel heeft zn voordeel', ook hier want nu kan je wel meteen door waarschijnlijk! Anders had je misschien een maand moeten wachten... Heb je nu, ondanks dit ontzettend treurige nieuws, toch meer vertrouwen in IUI's??

Tycuna, mooi woensdagochtend echo!! Komt helemaal goed! Dan zal je ook wel je recept meekrijgen.

20. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,401
    0
    0
    Noa, wat verdrietig dit. Gelukkig is Noa-man eerder uit zn werk gekomen. Toch wel positief dat je nu weet dat bevruchting wel degelijk mogelijk is. Wat Suus ook al vroeg, geeft je dit nu meer vertrouwen? Hoop het echt. Las een topic van je dat je twijfelde of je wel door wilde gaan.... twijfel je nogsteeds?

Denk ik ook wel ja. En moet ik dan vragen naar prikinstructie?

Share This Page