Jeetje, zijn we in sterio ziek! Ik heb precies hetzelfde. Ik hoop maar dat ik er vanaf ben vóór de tp donderdag... al die zooi in mn lijf... aarghh... Maar dat is waar. Jij hebt al kunnen ervaren heo lonend die pijn kan zijn... Ik zal eerst maar een gesprekje aanvragen voor ik overstap... Het is natuurlijk wél het beste centrum van Nederland... oh zo!
Ohjee..... erg pijnlijk dus. Ik vind 20 minuten pijn (hel) best wel lang eigenlijk..... Susan, denk je erom? Morgen dan wel een belangrijke dag op je werk, maar ziek=ziek he?! Is een punctie in NL pijnlijker dan ergens anders? Krijg je dan meer verdoving ofzo?
Tycuna nee bijwerkingen nauwelijks gehad. Ook geen buikpijn tijdens de stimulatiefase. Ben ook gewoon blijven sporten bijv. Volgens mij had maria overstimulatie dus die zal wel wat buikpijn hebben gehad vermoed ik
Jeetje, ben ik even een paar dagen niet wezen meelezen, zit ik bijna een half uur te lezen en te lachen voor ik bij ben! Ik had ff wat afstand genomen omdat ik vond dat ik er wat veel mee bezig was. Ook hebben we onze eerste auto gekocht en zijn daarmee lekker een weekendje gaan toeren, dus gedachten totaal ergens anders bij. Maar.... belt vrijdag het VU ineens, dat er een plaatjes vrij is gekomen voor een intake morgen! We hadden wel gevraagd of ze dat wilden doen, maar kon me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze dat ook echt zouden doen! we "mochten" eigenlijk pas 28 maart, dus het is ineens een stuk sneller. Vind het echt ontzettend fijn! Dus binnenkort kan ik dus ook echt meekletsen hopelijk. Emma, misschien komen we elkaar nog wel tegen morgen, hoewel wij er al om 13.00 uur moeten zijn, dus denk dat we tegen 16.00 uur wel klaar zijn, maar wie weet. Ga zo nog even alle spulletjes bij elkaar zoeken en opzoeken waar we ook al weer moesten parkeren (eerder in dit topic). Heeft iemand toevallig een adres dat ik in tom-tom kan instellen zodat hij mij er direct heen lijdt? vervelend voor alle zieken, hoop dat jullie snel weer beter zijn. Wel een gezelligclubje is het zo hier, met alle VU meiden!
Vasca, goed nieuws! Dat is wel fijn zeg, zo snel! Ik zou Gaffelaarspad invoeren op je TomTom. Dat is een zijstraatje van die parkeerplaats... Ik zou betalen voor zeker 2 uur. Gesprek duurt sowieso 1.5 uur en miss daarna meteen bloedprikken? Wellicht lopen ze iets uit? Ik denk datje mn zus zal zien. Zit altijd op di en wo op de poli voortplanting. Haar naam begint ook met een S (net als ik ) en ze heeft blond haar, beetje tussen haar en schouders in. Haar kennende zal ze er ook wel goed verzorgd uitzien (oorbelletjes, make up enzo). Oh en daarnaast is ze natuurlijk ontzettend aardig en lief! @hier: net de eerste deca gezet. Ging best soepel eigenlijk! Manlief was verbaasd Huid is weer wat rood...grappig hoe snel je dingen eigenlijk weer vergeet! Emma, waar ben je? Ben benieuwd of je mn ex kent!!!
Vasca: Succes!! Wat spannend, en wel goed zeg dat ze je toch gewoon gebeld hebben. Susan: jeuh, de eerste zit erin..Op naar de laatste! Punctie en bijwerkingen...: ik zal er maar niks over zeggen Ben ook niet echt een graadmeter, heb 2 weken in het zh gelegen met ohss.....
Oh, emma heeft vandaag dr waterecho, dus weet niet of ze vandaag online komt, wel grappig dat jullie dezelfde mensen kennen whahahaha
LadyZorra, wip jij ff lekker alle topics langs! Heb jij een verbinding met Emma? Dan kan jij ons op de hoogte houden nl van haar waterecho
Ikke wel wipkip, whahahahaha Nee geen verbinding, wij schrijven samen bij het babyrinth en ik ben vriendjes op hyves, verder niet........
Haaaaaiiiiiii Pas om 16.00 uur de waterecho, dus nu nog op het werk . Ik ga rond 2 uur rijden om Emmaman op te halen van zijn werk en dan richting het VU. Vanavond kom ik zeker even vertellen hoe ik het ervaren heb . @Vasca, wauw zomaar ineens vandaag al een afspraak! Wat goed dat ze je dus toch gebeld hebben dat er een plaatsje vrij was, da's weer een dikke plus voor het VU . Succes!!!!! Kom je vertellen hoe het was! @Susan, 1e deca er weer ingejast! Kan jij mij vertellen wat die deca voor functie heeft? En het is dus een rotspuit? @Zusje op poli: ik ga vanmiddag eens langs de balie lopen, kijken of ik een glimp van je zusje kan opvangen . @Ex: nee, die naam zegt me helemaal niks. Qua leeftijd had het gekund, ik ben 31 . @Tycuna, wanneer moest mannetje zaad inleveren? Was dat nou vandaag of pas donderdag of pas volgende week ....k'weet niet meer .
meiden ik wou nog even gerust stellen dat de punctie bij mij heel erg meeviel. geen helse pijnen. tis even vervelend. maar ook zo weer gebeurd. ik had wel wat napijn maar dat gaat ook snel weer beter! allemaal succes! xx sky
Ze is heel knap, net als haar zusje hahahahaha De combi van pil en decapeptyl zorgt ervoor dat je eigen hormoonhuishouding wordt stilgelegd. Daarna zorgt de deca ervoor dat je geen vroegtijdige eisprong krijgt. Heel belangrijk dus! En ja het zijn niet echt hele fijne prikken maar goed, het is voor het goede doel! Uiteindelijk moeten er ca 23 spuiten in, tenminste dat was vorige keer zo dus heb er nog wel wat te gaan Emma, succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tycuna, ik had veel last. Maarrrr ik had dan ook behoorlijke overstimulatie. Ik denk dat mijn punctie daarom ook pijnlijker was dan 'hoort'. +50 follikels had ik. Nederland is het enige land dat van mening is dat vrouwen mijn moeten hebben bij een punctie. In andere landen mag je even een kwartiertje slapen en wordt je geoogst en al wakker.
Emma, je ligt nu, als het goed is, met je benen wijd. Ik hoop zooooo dat het meevalt!! Vasca, je bent online! Vertel vertel!!
hi hi susan, zat nog even te lezen, gezellig dat je ook online bent! Het ging allemaal wel goed geloof ik, maar vind het toch ook wel een beetje een ontgoocheling, gek genoeg. Ik wist het natuurlijk wel, maar er gebeurt natuurlijk eigenlijk nog niet echt iets wezenlijks en ivm de operatie die vascoman moet ondergaan over 2 weken, wordt het wederom wachten voor en nieuwe uitslagen zijn. Maar goed, we hadden gelukkig een hele aardig dokter (arts-assistent?) voornaam begint met J, achternaam met R. Het was een heel leuk en prettig gesprek en ze heeft meteen een onderzoek en echo gedaan. Dat was allemaal goed. Eierstokken goed actief, rechts 10 folikels en links iets van 6 of 7, wat goed was zei ze (zit nu op dag 5). Wel was er iets te zien dat misschien een poliepje zou kunnen zijn, maar dat hoeft niet erg te zijn, volgens haar, daar gaan ze later nog verder naar kijken. Toen bloedprikken en moet inderdaad op dag 3 terug komen voor nieuwe bloedprik. Helaas daarvoor dus ook lang wachten, maar dat moet toch ivm vascoman. Die moet nu 2x zaadinleveren, eerst "pakket C" (dat moet daar) en dan 2 weken later "pakket B" (lekker thuis doen). Omdat hij over 2 weken geopereerd moet, en hij nog niet zo lang geleden dus ziek was, kan het 1e onderzoek pas op 15 maart (dag voor operatie), dus 2e twee weken later. Daarna dan weer afspraak met dr R. Omdat vascoman nog moet herstellen na operatie, heeft de vpk nog een extra week ingepland om evt 2e lichting iets later in te kunnen leveren. Al met al dus pas 12 april weer vervolg afspraak en uitslagen. Op zich allemaal goed gegaan dus, maar het gevreesde wachten is nu dus aangebroken. Bedankt trouwens voor de parkeertip, dat was echt super handig!
o ja, weet niet zeker of we je zus hebben gezien, had al wel even gekeken, maar we werden ingeschreven door iemand met donker haar en de afspraken voor zaad en bloedonderzoek werden gemaakt door iemand met donkerblond haar en een beetje een noordelijk accent? zag geen oorbelletjes. Ze was denk ik achter in de 30... is jouw zus ook degene die dat soort afspraken maakt?
Ja mn zus maakt soms ook wel dat soort afspraken maar die heeft zeker geen noordelijks accent!! hahaha Geboren en getogen rond Amsterdam Maar goed, de hoeveelheid follies zijn idd wel mooi hoor! Krijg jij dan nu ook een waterecho om te checken op poliepen? (heb ik dus ook gehad en krijgt Emma nu ) Waaraan wordt Vascaman geopereerd? Spatader? Op zich vind ik dan dat de VU je niet zo lang laat wachten... Meeste zkh-en wachten daarna vaak 3 mnd omdat het zaad 60-70 dgn ervoor gemaakt wordt........... Maar je overall-gevoel was wel positief?
ja hoor, overal gevoel was positief. Ik weet trouwens dat accent niet zo heel zeker (ben er slecht in) en ze zei ook niet zo veel. Maar denk dat het haar niet was, want we vonden haar eigenlijk nogal stug. In elk geval heel anders dan de dokter, die was echt super aardig. Zelfs mijn man die absoluut niet van doktoren houdt, vond het prettig. Hij wordt niet aan een spatader geopereerd, maar aan zijn keelamandelen, dus vandaar niet zo ontzettend lang wachten. Het is wel even spannend of de operatie en narcose nog invloed heeft op de kwaliteit van het zaad, want de 2e lichting wordt dus na de operatie. Over een waterecho weet ik niets, daar heeft ze nog niets over gezegd. Het was nog niet zeker of het erg is dat poliepje en ook niet of het er echt wel een is. Je zag alleen iets wits en kleins. Vascoman gaat het trouwens morgen nog even aan de anestesist vragen, hoe lang hij moet herstellen. Zelf denk ik dat hij na 2 weken vast wel weer in staat is om "een potje te vullen" . Dan zouden we 5 april kunnen voor de afspraak. scheelt toch al weer een weekje. ze had het wel over het onderzoek naar de doorlaatbaarheid vd eileiders, maar dat is afhankelijk van de kwaliteit van het zaad van vascoman. Als dat te slecht zou zijn, is dat nl niet nodig en dan doen ze het niet. Moet je lang wachten voor zo'n echo?