@mariaC: ja inderdaad, zo voelt dat ook wel een beetje. Al mag het van mij allemaal ook wel sneller, maar ja, ik ben een stuk ongeduld. Zal wel ergens goed voor zijn, al deze oefening in wachten! door de operatie van vascoman er tussen door, is het ookniet geheel of we helemaal "niets" doen gelukkig. En hopelijk knapt hij er op alle gebieden van op!
@Emma, hoe ging het? Heb aan je gedacht vandaag!! Om op je vraag terug te komen, mijn mannetje moet donderdag zaad inleveren. Lief dat je er aan dacht! Ik lees vanavond laat pas weer hier.... moet werken zo. @Susan, 23 spuiten deca? Jee!! Best veel! Moet dat in je buik? Of been? Niet ziek geworden? @MariaC, Belachelijk zeg!! Waarom pijn lijden? Bah! @Vasca, fijn dat het nu écht gaat beginnen!! Succes!
hmmm... dat heb ik nou altijd, heb ik eigenlijk toch nog een vraag. Weet iemand of het ook mogelijk is om de dokter nog te bellen? Of is dat raar? ik vraag me af of we de onderzoeken voor het zaadonderzoek nou wel goed hebben afgesproken. Misschien is het toch juist beter om ze nu zo snel mogelijk te doen, zodat ze nog allebei voor de operatie kunnen? Maar dan is er dus minder tijd tussen het onderzoek en de de koorts (en 8 weken was toch eigenlijk wel nodig, nu is het pas 6 weken). Wat denken jullie?
Vasca, daarvoor moet je even het verpleegkundig spreekuur over opbellen morgen. Zij kunnen je daarin adviseren of je een belafspraak geven met je arts bijv. Als het goed is, heb je m'n zus wel gezien. Heb r net gesproken nl en er waren veel zieken zei ze dus er waren op de hele poli voortplanting maar 2 verpleegkundigen, zij en ene Ali (blonde vrouw). M'n zus heeft alle nieuwe mensen gezien zei ze, oa voor lengte, gewicht, bloeddruk etc maar ook voor vervolgafspraken etc. Kan best zijn dat ze wat sjaggie was want er waren dus veel zieken waardoor zij t dus extra druk hadden... Mijn zus is trouwens 33 jr oud... Emma, wo bist du????
Oh ja Tycuna, die spuiten gaan in je buik. Tijdens het stimuleren komen daarn nog meer prikken bij, stuk of 10-12 om dan af fe sluiten met 1 laatste injectie. En als klap op de vuurpijl daarna dagelijks 6 pillen er vandoor induwen... Heerlijke troep!!
Ben ik weer! SIS-echo, niks gevoeld! Kon ook niet want de SIS-echo is niet gedaan!!! :x. Ze wilden het niet doen omdat eisprong is geweest en wij niet lang genoeg geleden seks hebben gehad . Ik gaf direct aan dat ik het risico wel wilde nemen aangezien ik in de afgelopen 3 jaar nog nooit zwanger ben geweest en ik zeker weet dat het deze maand ook niet zo zou zijn. Maar nee, zij wilden het risico niet nemen, en dat kan ik ook wel weer begrijpen. Er is wel een echo gedaan, daarop was te zien dat ik een eisprong heb gehad, maar de poliep was niet te zien . Dus nu is de vraag of het op de vorige echo wel een poliep was! Maar goed, 22 maart gaan we voor een 2e poging . @Susan, volgens mij heb ik in het voorbij lopen jouw zusje gezien Veel zieken , toch geen heersende buikgriep in het VU hè? @Vasca, fijn dat het goed is gegaan! Moeilijk wat je moet doen met die zaadonderzoeken. Je wilt natuurlijk dat de uitslag zo goed mogelijk is dus misschien toch tot na de operatie wachten.
Hi susan, dan hebben we je zus inderdaad toch gezien. Maar ben ik wel weer een beetje in de war, want als ik het mij goed herinner heb ik er 2 twee gezien, maar die andere (die heeft ons ingeschreven) was echt veel donkerder ?!? Misschien was dat dan je zus? Die was nl wel erg aardig trouwens. Die van de vervolg afspraken was ook ok hoor (hoop niet dat ik haar beledigd heb nu), maar dus wat kortaf, ze leek wat moe en geïrriteerd, waarom weet ik niet. Maar ja, dat heeft iedereen natuurlijk wel eens. Is het trouwens voor jou niet gek om bij je zus onder behandeling te zijn? dat lijkt met wel gek hoor! Misschien bel ik morgen wel, misschien vertrouw ik er ook wel op dat het goed is zo. Ik ga er even een nachtje over slapen, ben echt helemaal uitgeput van vandaag, gek he? zal ook wel van de zenuwen vooraf geweest zijn.
Emma, jammer dat de SIS niet doorging. Maar ook goed dat ze geen risico willen nemen..... 22 maart duurt nog wel even helaas....nog even wachten nu dus. Baal je er van? Ik heb een vraagje. Dat ik vorige week bij de gyn was zag ze met de echt aan beide kanten meer dan 30 eiblaasjes. Samen dus ruim 60. Daarom denkt ze aan PCO maar wil de bloed testen eerst zien voordat ze dat echt constateerd. Nu heb ik vanavond les gegeven (step en aerobic) en had echt behoorlijke buikpijn aan beide kanten bij de eierstokken in de buurt..... Kan dat daar iets mee te maken hebben? En zou dat erg zijn? Ik heb dit normaal echt nooit namelijk.
Ja, we balen wel! We hebben allebei zoiets van 'hadden we ons maar ingehouden en geen seks gehad' . Maar aan de andere kant is het misschien ook wel goed om die SIS-echo te hebben als ik net ongi ben geweest. Ze vond mijn baarmoederslijmvlies nu zo dik dat het ook daardoor kon komen dat ze de poliep niet kon zien . Dus wie weet een geluk bij een ongelukje . Tycuna, wat vreemd dat je nu ineens zo'n last hebt. Zit je rond je eisprong? Misschien anders toch eens bellen naar gyn?
Idd, misschien geluk bij een ongeluk. Eisprong.... 'k zit op dag 60 en dan is niet de 1e x. Wordt telkens niet uit mezelf ongesteld. Alleen nog maar met Provera gelukt helaas. Hopelijk is het morgen weer weg. Slaap lekker!
Werd vandaag gebeld door iemand van het VU. Morgen ochtend heb ik een bel afspraak met de gyn. Mn uitslagen zijn binnen van het bloed. Eigenlijk zouden we 10 mrt de uitslag krijgen, samen met het zaad-onderzoek. Maar, ze wil me al eerder spreken om een behandeling te starten.... Dus om 12 uur belt ze me. Morgen om half 2 mee het mn vriend voor het zaad-onderzoek. Hoe is het met jullie vandaag?
@Tycuna, ben benieuwd wat ze voor gaat stellen qua behandeling. Misschien hebben ze dan toch uit het bloed opgemaakt dat je PCOS hebt . Laat je het hier weten als je haar gesproken hebt! Succes morgen voor Tycunaman! En hij weet het hè, kamertje C
@tycuna: wat spannend zeg! Het zal vast wel goed nieuws zijn denk ik (en in elk geval iets behandelbaars), want anders zou ze het nooit door de telefoon vertellen denk ik. Dan zouden ze zeker wachten tot je er 10 maart gewoon zit. Ben heel benieuwd! Vreemd van die buikpijn... maar zou wel gek zijn toch, dat je pijn krijgt nu je het hebt gezien? of heb je wel vaker dit soort pijn? Ik zou gewoon lekker bellen! succes morgen voor de mister!
Emma, fijn dat de waterecho zo meeviel Over een paar weekjes de herkansing dus? En weet je, het zou toch wat zijn als t deze ronde dan toch spontaan zou lukken?? Tycuna, dat klinkt wel spannend zeg! Miss idd bevestiging van de pco maar waarom dan 1 week eerder al een belafspraak? 't Is maar een weekje... Waarom bijv niet vrijdag bellen? Dan is tycunaman's zaad ook bekend! Ben wel benieuwd of jullie kamertje C in gaan... Hahaha Sorry dat ik gisteren na Emma's echo nix heb laten horen maar was pas thuis van werk om middernacht, en was er al om half 9, 's ochtends wel te verstaan. Was dus kapotti en vandaag lekker relaxed gedaan Niet echt bijgeslapen helaas dus dat moet vannacht dan maar! Liefs Suus
@Vasca: Zo dacht ik ook ja. Bij negatief nieuws doen ze dat vast niet per telefoon..... Maar, voordat ik in het VU terecht kwam was ik onder behandeling in Beverwijk. Toen belde de gyn mij op om te vertellen dat er GEEN zaadcellen waren gevonden bij mn vriend. En of ik dat even aan hem door wilde geven. Dus ja..... sta je dan. En da's geen positief nieuws per telefoon. Maar ik ben positief vandaag, en de gyn van het VU komt gewoon met normaal nieuws. @Susan: Lekker dat je gister kon relaxen. Nu ook bijslapen hoor! Gaat het met je spuiten deca? En spannend idd, met wat de gyn gaat zeggen. Komt goed, hou je op de hoogte. @Emma, hihi, kamertje C, here we come! Tot vanmiddag!
Tycuna: oh spannend zeg!! En als jullie nou een ander kamertje krijgen, vraag dan even of je het komkommerboek even mag pakken whahahahahaha
Ik ben nu wel echt benieuwd naar het komkommerboek! Ik ga aan manlief vragen of hij, als we de punctie over een paar weekjes hebben, het komkommerboek uit kamertje C wil meenemen. Wie weet ben ik daardoor wel helemaal relaxed dan tijdens het aanprikken!!
Nou dat vraag ik me af . Ik was behoorlijk geshockeerd van dat boekje . Volgens mij springen spontaan al je eitjes bij het zien van die dames met komkommers. @Tycuna, VERTEL! Hoe is het gegaan in kamertje C en wat is er gezegd tijdens de belafspraak?