Ervaringen: wachtijd voor laparoscopie (kijkoperatie)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hster, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo dames,

Even een vraagje: wat zijn jullie ervaringen met de wachttijden voor een kijkoperatie aan de eileiders?

Na mijn slechte HSG moet ik deze maand nog twee echo's ondergaan en daarna zo'n operatie. Iemand ervaring met de wachtlijsten hiervoor in Nederland?

2. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Ha Hester,

Bij mij is de wachttijd 2 maanden maar dat was erg afhankelijk van de gynaecoloog. Bij mij gaat het nog gebeuren, 17 januari (brrr :( ) en omdat 'onze' gynaecoloog het zelf doet moest het dus in zijn OK-schema passen...dat was bij hem 2 maanden later. Over het algemeen zal het wel 1 tot 2 maanden wachttijd zijn, gezien de drukte in de agenda's van de gynaecologen.
    Wat spannend dat jij dat ook gaat krijgen, waarom moet je ook nog 2 echo's krijgen dan?

Koosje

3. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Hey Hster, ik heb afgelopen juni ook een laparoscopie gehad. Zo ong. eind maart ben ik door de gyn op de wachtlijst gezet en half juni was ik aan de beurt, werd 2 weken vantevoren op de hoogte gesteld. Bijna 3 maanden wachttijd dus in mijn geval. Maar dat zal ook schelen per ziekenhuis en hoeveel gyns er werkzaam zijn, zij zijn toch degenen die de kijkoperatie zullen uitvoeren. Succes!

4. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    Hey Hster,

Ik kon binnen 2 weken ( na het gesprek met de gyn.) terecht of een maand later.Ik heb voor die 2 weken gekozen, maar achteraf had het voor de uitslg niet veel uitgemaakt. Die kreeg ik 10 weken later.
    Welk ziekenhuis loop je?

Ik in het AMC, en die kijken wel altijd of er ergens een gaatje is...heel erg meedenkend.

5. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik kon ook binnen 2 weken terecht. En na een nachtje in het ziekenhuis, kregen wij direct de uitslag. Ook kregen we foto's te zien.

Vond de laparascopie erg meevallen.

Heel veel succes alvast. Ik hoop dat de uitslagen goed zullen zijn.

Groetjes,
    Elvira

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik kon gelijk al terecht :confused:
    maar we hebben toen nog 1 week gewacht
    dus 1 week na het gesprek lag ik op de ok
    maar denk dat dat bij elk zh anders is.

heel veel succes in ieder geval ;)

7. elle

elle Actief lid

Ik moet er ook aan geloven, 24 jan hierover op voorgesprek. Ben benieuwd of er bij ons in het ZH ook wachtlijsten zijn..
    Van mij mag het zo snel mogelijk, zie er best tegen op en dan is het maar weer achter de rug.

Groetjes!

8. Hster

Hster Actief lid

14 mei 2007
    481
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo dames,

Dank voor jullie antwoorden. Maar zoals jullie aan mijn banner zien: kijkoperatie is toch niet nodig! Voor de dames die nog wel moeten: heel veel succes!

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Prima Hster,

Dan doe ik dit topic op slot.
    Geniet van je zwangerschap. Op naar de eerste echo.

Groetjes,
    Elvira

Deel Deze Pagina