Vandaag uitgangsecho gehad. Morgen starten met decapeptyl en GonalF. Na onze eerdere pogingen durf ik nergens meer op te hopen. Laatste poging is eeen jaar geleden. 5 eitjes, superscore, maar 0 bevruchtingen. Dat was echt een enorme klap. :x Nu gaan we voor ICSI met IMSI en een nieuw stimuleringsmiddel. Het ia alles of niks. Ik kan wel wat steun of gedeelde smart gebruiken. En succesverhalen
Hoi Wilma! Een succesverhaal heb ik ook niet maar kan wel delen in je smart. Poging 6 gaat voor ons morgen van start (lange protocol, laatste poging) dus ik loop ietsjes achter op jullie. Ik durf me al bijna nergens meer bij aan te sluiten, want overal blijf ik steeds als enigste kinderloos achter. Maar t is té toevallig dat ik net nu ik start gesprek bij fa heb gehad je topic zie. Waar doorloop je de behandeling?
Jeetje Wilma en Zuuske, Wat een heftige trajecten hebben jullie al gehad tot nu toe. Wat knap dat jullie t volhouden. Dat zal niet (altijd) meevallen. Ik wil jullie heel veel succes en sterkte wensen. Ik hoop heel hard voor jullie dat t nu eindelijk gewoon eens goed mag gaan!
Ook ik start morgen met mijn zesde poging (.. Kort protocol.. Het is echt onze aller allerlaatste poging die we doen..
Meiden heeeeeeeeeeeel veel s6 !!!! Hopelijk brengt deze(laatste) poging jullie ontzettend veel geluk! TOI TOI TOI
Ik ben ook zwanger van mijn 4de ICSI poging. Zuuske; 6de poging...zie dat je bijna nooit cryo's hebt, had ik tot poging 4 ook nooit. Bij deze poging overgeschakeld naar Universitair ziekenhuis en korte procedure toegepast ipv lang. Ook heb ik sinds de TP Progestan+Utrogestan moeten nemen. Werd ook gestimuleerd en onderdrukt met andere medicatie (Orgalutran+Puregon). Resultaat 26 cryo's (dmv normaal aantal eenheden Puregon) en zwanger van een tweeling. Hebben ze bij jou al verdere tests gedaan of iets dergelijks om de oorzaak te achterhalen? Heel veel succes en moed alleszins. Butterfly; Ook heeel veel succes gewenst. Kan mij voorstellen dat dit een heel spannende en zenuwslopend periode is.
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Altijd fijn om te weten dat je niet de enige bent. @Zuuske. Wij lopen in Apeldoorn. Hebben begin dit jaar wel een second opinion gehad in Duitsland, maar daar kwam onvoldoende uit voor ons gevoel om over te stappen. Wanneer ga jij beginnen met spuiten? We gaan onze smart delen! @butterfly2405 Start jij vanavond ook met spuiten? Ik heb ook kort protocol. Voor het eerst met GonalF. Welke middelen gebruik jij? Succes @yaamke In welk ziekenhuis liep jij met de poging dat je zwanger werd? Vanavond dus 1e spuit weer zetten. Onze laatste poging is een jaar geleden. Ik vind het wel weer spannend om te spuiten. Gelukkig dit keer geen gedoe met poeders en vloeistof mixen. GonalF zit lekker in een voorgevulde pen. Dat is dan weer mazzel hebben
Hoi Wilma, Ik ben overgeschakeld naar Universitair ziekenhuis Brussel (Jette). En nog geen moment spijt van gehad. Ook jij heel veel succes trouwens!!
Hoi, Ik loop in het uzbrussel vanaf poging 3.. Hopelijk is 6 de juiste. Ga nu een mix van gonalf en menopur prikken in hoge dosis in de hoop op iets meer eicellen.. Max was 6, min 3.. En dus nooit cryo's (
Ik begin morgen met decapetptyl, dan eerst de pilstrip opmaken en dag na eerste menstruatie gonalf erbij. Bij ons doet eigenlijk alles het zoals het moet bij icsi, echter ontwikkelen zich de embryoos wat langzaam dus zijn ze nooit goed genoeg om in te vriezen. Maar goed, het moet theoretisch gezien lukken en ben van de vier tp's twee keer heel kort zwanger geweest. Het is ook nog dat laatste snufje geluk wat er bij moet. Ik gok op een punctie op 30 november
Wilma, hoe gaat het stimuleren? Wanneer heb je eerste FM? Ik zaterdag pas na 7 dagen dus dat schiet al aardig op dan Veel succes alleszins !
He Butterfly. Wilde jou net hetzelfde vragen vanavond Morgenochtend eerste meting. Spuiten gaat goed. Lekker makkelijk die voorgevulde pennen. Ik ben heel benieuwd naar de eerste resultaten. Jij gaat zaterdag dus voor de eerste meting. Gaat het goed met spuiten? Een combi heb je toch. Dan ben je met de menopur waarschijnlijk lekker aan het mixen? @zuuske hoe staat het er bij voor?
Ohh spannend idd !! Veel succes. 'S morgens menopur idd ( bah ) het prikt en het mixen ppfff. 'S avonds idd lekker makkelijk gonal-f.
Meiden ik wil jullie heeeeel veel succes wensen met deze poging! Hoop van harte dat jullie wens eindelijk uit mag komen! 👍👍👍👍👍👍👍👍
Ondanks dat ik weet dat er nu eenmaal niet veel groeit, had ik toch zo'n stille hoop dat de GonalF ons wondermiddel zou zijn. De teleurstelling was groot toen er vanmorgen maar 4 follikels te zien waren. 1 ervan blijft in grootte ook nog behoorlijk achter. Vrijdag weer kijken. Ik voelde me enorm verdrietig. Terwijl er nog steeds kans is, maar toch... En dan lees je op Facebook dat er een kindje geboren is bij vrienden. En vertelt een collega dat ze zwanger is in de 1e poging. Ik gun het ze allemaal enorm. Maar mezelf nog net iets meer @Butterfly Ik hoop voor jou op een beter resultaat zaterdag.
Hey wilma, Ik snap je teleurstelling maar ze zeggen altijd dat de kwaliteit beter is als het er minder zijn. Ik heb geen idee wat ik moet verwachten nu aangezien ik hogere dosis prik.. Vorige keren had ik 5,6,4,3,4 eicellen dus ook niet veel.. Wel min 75% tot vaak 100% bevrucht. Hoeveel moet jij nu prikken?
Oww jullie zijn al bij de metingen! Wat jammer dat het niet is wat je hoopte Wilma. Snap dat je je daar verdrietig om voelt. En wat klote om juist dan met al die nieuwtjes geconfronteerd te worden. Misschien is de kwaliteit dan inderdaad beter en is dat je lichtpuntje. ik heb dan meestal wel veel follikels maar de kwaliteit is meestal ruk. Dus misschien klopt het wel. Ik merk wel dat ik er wat minder mee bezig ben dan voorgaande keren want vergeet bijna iedere avond op "mijn" tijdstip te spuiten (woeps) en ben steeds een half uurtje tot een uur te laat. Heb wel vandaag de poli al gebeld want ik heb sinds start deca last van mn buik terwijl dat niet echt een bijwerking is die ik herken. Voel het vooral aan de linkerkant en het lijkt echt van mn eierstok te komen. Wil eigenlijk volgende week een uitgangsecho laten maken voordat ik me vol ga pompen met stimulatie hormonen Hier zitten er dus al een aantal deca's in, maar moet nog op m'n eerste cyclusdag wachten...
Goed punt, minder is beter voor de kwaliteit. Daar gaan we dan maar vanuit @Butterfly Ik spuit 300 eenheden GonalF Het hoogste wat ze bij ons toestaan. @Zuuske Ik herkrn het wel hoor dat je er minder mee bezig bent en daardoor vergeet te spuiten. Goed dat je je buik even wilt laten nakijken. Bij twijfel altijd doen vind ik. Succes ladies! We gaan voor een waanzinnige kerst