Wij hebben ze van Nanoleaf en die zijn stukken goedkoper, app je telefoon en je kunt hem ook als wake up gebruiken. Mocht ze echt niet wakker worden kun je hem op verschrikkelijk fel of disco stand zetten.
Denk eerder, omdat het nu in de ochtend veel kouder is. Ik heb nu ook de neiging om eventjes langer te blijven liggen.
Yep. Ik ook. En omdat het nog donker is wanneer we eruit moeten. Maar ik ben gezegend met een ochtendmens als man. En die brengt me iedere ochtend een kopje koffie ❤️ Vroeger (studentenkamer) had ik een koffiezetapparaat naast mijn bed. Dan ging de wekker een kwartier voor ik op moest. Zette ik die aan en werd rustig verder wakker van het gepruttel dn de geur van koffie.
Oké, ja dan lijkt het me wel het proberen waard. Mijn moeder had ook ooit zo’n ding toen ze wat minder in haar vel zat en slecht wakker kon worden. Ik zou er wel op letten dat hij niet zo fel en luidruchtig is dan de rest er alsnog wakker van wordt. Dat was bij ons het geval namelijk, zelfs op andere slaapkamers.
Ik ook hoor. Maar ik weet ook als je echt slecht in je vel zit of last hebt van winterdepressie dit ook kan spelen. Maar dat lijkt gelukkig niet de oorzaak zoals TO aangeeft.
Wij hebben Philips Hue door het hele huis. Dit ook de wekker van mijn dochter en van mij. Werkt hetzelfde als een week up ligt, kan je per dag op tijd instellen. Ideaal. Wij worden ook niet blij wakker van die herriedingen, maar met licht wat van zacht naar fel gaat prima! Dus mijn lampje op onze nachtkastjes zijn ook onze wekkers