Naast dat ik 1x per week live naar een yogales ga, wil ik thuis ook wat gaan doen. Daarom ben ik op zoek naar een goede website/YouTubekanaal voor online workouts. Ik wil mijn spieren versterken, maar ook gewoon flexibel blijven. Iets als yoga, pilates of iets spieren dus, of een combinatie. Lesjes van max 30 minuten per keer. Ik heb een fijn matje, yogablokken en sportelastieken. Ik wil niet echt dansen/rondjes rennen door de woonkamer. Betalen vind ik, als het niet gigantisch veel is, niet erg. Ook geen probleem als de lessen in het Engels zijn. Het aanbod is zo groot. Wie heeft er ervaring met een fijne aanbieder?
Als je Netflix hebt en Nike intypt zouden er heel veel opstaan volgens mijn broer de fysio die echt goed zijn. Ik ben al 3 weken aan het zeggen dat ik ze eens ga opzoeken maar ze zouden wel handig zijn
Fitnessblender.com Ik heb zelf een plus abonnement (80 dollar per jaar geloof ik), dan heb je toegang tot alles en heb je een ads free player, wat uiteraard zo zijn voordelen heeft. Maar er is ook heel veel gratis beschikbaar met een youtube player en dat werkt ook prima.
Ik heb de app afvallen voor vrouwen. Maar hun hebben meerdere programma's erop staan die voor verschillende doelen zijn. Op youtube vind ik team body project leuk om te doen.
Ik had een hele leuke gevonden... Soort dansen en dan op muziek; DanceFitMe Heb hem gedownload, helemaal ingevuld en uiteindelijk: belachelijk duur abonnement. Dus ik moet me er nog even in verdiepen of dit de moeite waard is voor dat geld. Nog niet fatsoenlijk de tijd voor gehad
Bedankt allemaal voor de suggesties! Ik ga er wat uitproberen. Ik zag dat er van Nike echt heel wat verschillende series op Netflix staan, dus dat is sowieso het proberen waard. Yoga with Adrienne heb ik al wel eens gedaan en vond ik best fijn. De andere ga ik ook eens opzoeken en misschien wat afwisselen. Nu nog de energie vinden, haha. Overdag heb ik goede voornemens en enthousiasme voor als de kinderen op bed liggen. Maar als die er eenmaal in liggen wil ik het liefste ook neerploffen. Maar ik wil dit juist oppakken om wat meer energie te krijgen. Dus mezelf maar eens een schop onder de kont geven.
Toen ik op mijn Netflix app op mijn telefoon in de zoekfunctie 'Nike' intypte kwamen er 20 series naar voren. Heb het nog niet op de tv geprobeerd, maar dat zou hetzelfde resultaat moeten opleveren. Wel Netflix Nederland.