Met hoeveel weken was jullie kraampakket van ohra binnen? Ik gebruik dat pakket als start sein om de uitsetlijst te gaan afvinken. Dus ik kan niet wachten tot hij binnen is xd. Eigenlijk had ik de overzichtslijst van de inhoud de vorige keer moeten bewaren
Aah top! Ik kan me ook herinneren dat ik vond dat hij vrij vroeg binnen kwam. Maar toen had ik al allemaal spullen gekocht die er in zaten XD kreeg jij ook zo n otter erbij? Of zouden ze dat nog afwisselen. Lijkt me een beetje verwarrend als ze dezelfde knuffel hebben.
Zo dat is snel Oreo. Ja de otter zit er idd nog steeds bij. Ik kreeg hem net ineens binnen Kan ik eindelijk beginnen met het afmaken van alles.
Hier zilveren kruis en heb hem onlangs ook binnen! Zit heel veel in dat ik denk help waar is het allemaal voor haha! Maar binnenkort intake kraamzorg die kan me alles vertellen.
Vandaag binnen gekomen, maar zit bij zilveren kruis. Heb hem overigens niet nodig ivm een keizersnede. Dus kijk evn of ik hem kan doneren oid.
zit dan niet bij ohra maar ik had hem binnen een week na aanmelding/aanvraag thuis. was nog geen 20 weken
Dat zijn ook snelle bezorgingen ohra had er een briefje bij zitten met daarop een goed doel. En de vraag om wat over is na de bevalling daaraan te doneren. Ik ga er even over na denken. Die matjes zijn misschien nog handig zodra je met zindelijke nachttraining begint. En de rest past goed in de verbanddoos.