Mijn vriend is morgen jarig en nu heb ik geen flauw idee wat ik voor hem kan kopen. Parfum, horloges, kettingen, kleding en dergelijke dat hoeft hij allemaal niet. En dat heb ik ook al eerder gekocht. Ik wil iets origineels kopen, maar wat? Hebben jullie tips????
heb de mijne de laatste keer een tegoedbon voor een weekendje weg met z'n 2tjes gegeven... al die dingen hierboven hoeft hij ook niet ( hoewel hij als kind zo blij was met horloge dat die kreeg voor zijn 1e vaderdag met een gravure erin van naam en geboortedag dochter). hij is nog altijd het blijdst met kleine stomme dingetjes.. zoals zon "jack in box" geval in vorm van hartje dat uit doosje springt en dan zegt i love you hahahahaha
Alvast gefeliciteerd, maarre... hij is morgen al jarig? Dan is het dus wel al kort dag om nog iets leuks te verzinnen.... Ik heb mijn vriend eens een gegraveerde sleutelhanger gegeven met een foto van ons erop gegraveerd + aan de achterzijde de datum waarop onze relatie begon... Verder kan ik je ook niet helpen, want mijn lief is 22 juli jarig en ik wist ook niet wat ik hem moest geven. Dus nu krijgt hij kleding van mij. Hij weet het zelf anders ook niet en heeft het zelf aan mij voorgesteld. Had hem een paar maanden geleden alvast gevraagd wat hij graag wil hebben op zijn verjaardag (had hij tenminste ruim de tijd om iets te bedenken). Maar niks hoor, mijnheer kon niks bedenken. Ik heb zelf internet afgestruind op zoek naar een leuk origineel cadeau c.q. gadget. Maar kon ook niks leuks vinden of bedenken. Vind dit altijd zo moeilijk! Want ik wil hem toch wel iets leuks geven. Dus, nou ja, dan maar gewoon kleding...
wat tot nu elke keer als ik het gaf goed is ontvangen door een man, is het "bladcadeau", hebben ze bij Bruna en je kunt kiezen uit verschillende bedragen van 15 tot 50 euro en dan kunnen ze zelf een abonnement op een tijdschrift naar keuze kiezen. je hebt zelfs een speciale mannenversie maar die is er alleen van 15 euro. succes en fijne verjaardag morgen! esther
waarschijnlijk heb je al iets gekocht, maar een BBQ of een vuurkorf doet het ook altijd goed bij mannen. succes iig en alvast gefeliciteerd met je ventje natuurlijk!
Of jullie gaan lekker uit eten samen en je beloofd samen naar de stad te gaan en dat hij zijn eigen cadeau uit mag zoeken.
ik heb voor de verjaardag van mijn man paragliden cadeau gedaan op www.kadopagina.nl ik kreeg meteen een mailtje dat kon ik uitprinten, en daar kon ik een eigen tekst bij maken, en binnen 5 werkdagen kreeg ik het echte laat maar zeggen, maar omdat ik ook zo laat was kon ik het wel uitprinten om alvast cadeau te doen
Dit vind ik wel een leuk idee en ook origineel. Waar heb je dat vandaan? Ik zie hem morgenavond, dus misschien kan ik het overdag laten doen. Weet niet hoe lang het duurt om het te laten graveren (is dat het juiste woord?).