Ik heb trouwens een hele zak met kersenpitten. Daar doe ik een beetje van in een pantysok en dan een paar druppels wasparfum. Dat hangt dan in de kast. Iedere keer als je de kast opent, komt die geur je tegemoed.
welke geuren zijn bij jullie favoriet? Ik heb een proefset van wasgeluk en vind ze niet echt denderend helaas
Ik heb ook van wasgeluk; de argan, jasmijn, lotusbloem en white musk. Ik vind het heel lekker, ik gebruik het in elke was eigenlijk maar slechts een klein beetje, dus ik doe denk ik wel 3 maanden met 1 flesje. Ik wissel de geuren af. Als de kleding daarna de droger ingaat ruikt de keuken en bijkeuken naar het parfum. De geur blijft zeker langer hangen dan bij wasverzachter, en wasverzachter is ook niet goed voor je kleding. Ik heb al 4x de vraag gekregen waarmee ik mijn verkochte kinderkleertjes zo lekker laat ruiken (en die zijn dan vaak al maanden eerder gewassen)
Ik heb onlangs een proefsetje van wasparfum geprobeerd. Zaten twee lekkere geuren tussen. Na het wassen ruik je het goed. Ik vind alleen wel dat de geur snel uit de kleding gaat.. Alleen bij pluizige / wollen kledingstukken vond ik dat je de geur lang bleef ruiken. Dus in dat opzicht vind ik het te duur en gebruik ik liever wasverzachter.
Gaat het niet onwijs stinken als je een geurende wasmiddel hebt? Ik gebruik wasmiddel van robijn. Heb er een keer met een ander wasverzachter bij gedaan en het stonk verschrikkelijk
en van een ander merk ? De witte musk vond ik echt overrated daar hoor je iedereen lyrisch over zijn maar ik vond t niet te doen
Ik heb toevallig deze gisteren mee genomen bij onze da drogisterij. https://www.interiorscent.nl/product/wasparfum-petali-di-peonia-50ml/?gclid=Cj0KCQjwppSEBhCGARIsANIs4p5vbiLEWWv3Ka_sc6lrozLFMQgX2A8PjAVk4iODBp-ULFuuB-oDXZMaAoC1EALw_wcB Hij is alleen wel super sterk. En met 4 druppels is het al meer dan genoeg. Mijn huis ruikt nu of er een fles parfum kapot gevallen is.