Net om 12.00 zijn mijn vliezen spontaan gebroken. De verloskundige is geweest en ik heb nu 2 of 3 cm ontsluiting. Ze zegt meestal kijken we niet maar omdat ik altijd snel beval en nog naar het ziekenhuis moet gaan op 30 minuten rijden is het wel fijn als we een beetje weten hoever het is. Ik moet nu thuis wachten tot de weeën een beetje op gang komen en dan naar het ziekenhuis. Bij de eerste braken ze ook spontaan en 1.5 uur later was hij er al.. Hoelang duurde het bij jullie?
goede raad als de vorige op 1,5 uur daar was, maakt dat ge int ziekenhuis zijt !!!! de vorige van mij was ook op 1,5 uur daar, nu afgelopen woensdag nacht om 1 uur brak mijn water, ben meteen naar ziekenhuis vertrokken 2.10 is ze geboren, ben vertrokken thuis zonder weeen!!
Bij mij zijn de vliezen pas gebroken toen ik al volop in de weeën zat. Bij de eerste gebroken door de VK, had toen 5 cm ontsluiting ofzo, en een uurtje of 6 later was ze er "pas", maar had hulp nodig van knip en vacuum. Bij de tweede ben ik ingeleid ivm zwangerschapsdiabetes en braken mijn vliezen spontaan op het moment dat ik persdrang kreeg... 20-30 minuten later was ze er.
Oei... Spannend, meis! Bij mij duurde het na het spontaan breken van mijn vliezen nog een klein uurtje voor de weeën langzaam op gang kwamen (maar mijn bevalling duurde 16,5 uur in totaal, dus met jouw ervaring idd toch maar vast gaan rijden naar het ziekenhuis!?)... Sterkte straks! En heel veel gelukwensen alvast!
Bij mijn oudste braken ze spontaan, kwartier later regelmatige weeen. Vervolgens duurde hef nog 12 uur voor ze er was.
braken hier ook spontaan. om uur of 10 savonds. om 3 uur snachts de eerste mini-wee, en om 10 uur smorgens lachend aan de wee-opwekkers gezeten (dat lachen verging me wel snel hahaha)
Ik had al weeën voordat de vliezen braken. Toen ze uit zichzelf braken had ik helaas nog zeker 20 uur te gaan. Succes!!!!
Nou nog steeds niks... wachten duurt wel lang zo.. Heel veel vruchtwater verloren dat is gelukkig ook wat minder nu..
Hier direct na het breken van de vliezen begonnen ook de weeën. Direct goed om de 4-5 minuten. Duurde alleen wel 22 uur voor dl er was...
Mijn vliezen braken in de nacht van zondag op maandag rond 04.00 u. Opgenomen in het ziekenhuis, omdat ik nog maar 36 weken zwanger was. De hele dag gebeurde er niks, geen krampen, alleen een plons water zo nu en dan. In de nacht van maandag op dinsdag begonnen rond 04.00 u de weeën, dus zo'n 24 uren na het breken van de vliezen. Meteen een weeënstorm, waarna onze meid om 06.44 u is geboren. Dus toen de weeën begonnen, ging het ineens razendsnel. Succes!
Ik had net een uur onrust in de buik maar nog geen echte weeen 90.30 vliezen gebroken weeen zette direct in en dl was om 08.17 geboren
Ik had al weeën (2 uur ong in totaal) voordat mijn vliezen braken. Toen mijn vliezen braken ging ik direct naar het ziekenhuis en daar bleek ik al 9 cm ontsluiting te hebben en 3 kwartier later had ik mijn dochter op mijn buik 😀
Ben benieuwd hoe het met je is. Hier begonnen d'r weeën direct na het spontaan breken van de vliezen. 5 uur later is ze geboren
Hetzelfde als gisteren geen krampje of niks... na w super snelle bevallingen valt dit toch wel tegen. De verloskundige had dit ook helemaal niet verwacht.. Maar wat vreselijk zeg. Elke keer is alles drijfnat en moet ik mijn kleding weer verschonen. Vandaag ook kraamverband kopen want ik heb al 1.5 pak opgemaakt en ik ben nog niet bevallen... Om 9 uur straks de verloskundige bellen om te vragen hoe nu verder..
Bij mij duurde het een uurtje of 5 voor de eerste wee kwam. Had thuis al direct na het breken gedoucht zonder resultaat. Moest ivm stuit wel direct naar het ziekenhuis. Eind van de nacht nog maar eens gaan douchen in de hoop daarna nog even te kunnen slapen en toen begon het dus!
mijn weeen begonnen op woensdag om 0300 uur s ochtends. Kwam om de minuut of eerder. Toen heeft de verloskundige eind van de middag om 1630 de vliezen gebroken en de dag erna (donderdag) om 9 uur was ze er pas. Ik heb toen s nachts in het ziekenhuis weeenopwekkers gehad omdat het niet doorzette. S6