Ja hoor. Free BPA Health Fruit Infusing Infuser Water Bottle Lemon Juice MakeBottle700ML | eBay Ik heb mijne een paar dagen geleden besteld, dus het zal nog even duren voor ik het binnen heb (wel bevestiging dat het verzonden is). Maar ach lees ook dat Vouchervandaag lange levertijden heeft, dus dat maakt dan ook niet uit
Ook de AquaZinger Sport water infuser koop je bij Ecoshopz Ecoshopz Hier donderdag besteld 4,95 verzendkosten en gisteren geleverd. Vanmorgen heb ik het uitgeprobeerd met gemixte besjes ( diepvries) en het smaakte heerlijk. Nu staat er eentje met limoen in de koelkast voor later op de middag. Echt een succes hier al zelfs mijn man vond het lekker
ik ben ook om door dit topic.. Drink al dagen water met mandarijn of citroen en basilicum.. Dus nu ook maar een flesje op ebay gekocht en voor mijn dochter ook.. Die wil het mee naar school! Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van het flesje voor die prijs
Ik hoop hem zsm binnen te hebben. Vandaag weer de 2 liter water niet gered omdat ik water gewoon weg saai en niet lekkerder vind dan suiker sapjes. Ik hoop hierdoor echt wel meer te gaan drinken. Gewoon met kiwi aardbei of bosvruchten.
Zo doen wij dat hier ook. En in de zomer een grote waterkan vullen met kraanwater, citroenschijfjes en veel ijs.
Vraagje.. Is het een gewone opening om dan doorheen te drinken of een truitje zoals bij een bidon? Op de foto lijkt het zo dat dat fruit gedeelte er helemaal uit moet om te drinken. Of ligt dat aan mij?
Klinkt wel lekker. . Maar. . Dat is toch niet erg goed voor je tanden als je de hele dag water met citroen drinkt? Is n aardige zuuraanval elke keer. ...
Er zit gewoon een rietje aan waar je uit kunt drinken maar ik schud het in een glas voor ik het drink.
Persoonlijk denk ik dat het wel mee valt. Ik drink het niet heel de dag. Gewoon tussendoor ipv van ranja of frisdrank en vaak drink ik er nog gewoon water achteraan. Ik vervang het dus op momenten dat ik anders andere limonade zou drinken, daarnaast drink ik ook gewoon thee en kraanwater dus lijkt me dat er weinig veranderd is qua zuur aanvallen voor mijn tanden
naar aanleiding van jullie topic, was ik op een idee gebracht. ik heb water in een kan gedaan met een beetje bevroren fruit (doosje AH bosvruchten). Paar uurtjes laten staan, en ik was heel erg aangenaam verrast. Ik vond het heerlijk!! Ik vreesde dat ik het waterig vond smaken, maar dat vond ik helemaal niet. Het smaakte meer als ongezoete sirooplimonade. Echt een aanrader, nu nog een leuke fles scoren. Ik ben om.
Na lang twijfelen en googelen heb ik zojuist 2 waterflessen bij vouchervandaag besteld, een voor mij en een voor mijn dochter die supergraag water met stukjes fruit erin drinkt. Ik heb nog getwijfeld over de zinger, volgens mij geeft die nog meer fruitsmaak, maar vond hem toch wel erg duur. Ik ben benieuwd! Heb er al helemaal zin in!
Ik heb er 1 op reservering staan op fonq Hopelijk zijn ze gauw weer leverbaar. Kan ik gezond bezig gaan worden. Haha
In Nederland alleen via internet. Maar was snelle levering dat scheelde. Wilde liever ook eerst in de winkel kijken zodat je de kwaliteit kan zien daardoor ook eerst getwijfeld. Gelukkig geen spijt gehad kwaliteit is prima
Degenen die bij vouchervandaag besteld hebben, duurde het echt 20 werkdagen voordat je de fles had? Heb er zo'n zin in met dit lekkere weer