ja bosvruchten vind ik ook erg lekker.. Meloen is wat te zoet (galia) naar mijn smaak, zelfs met munt en limoen vind ik te bitter. citroen erg lekker aardbei en basilicum heerlijk munt en sinaasappel ook heerlijk komkommer en munt echt favoriet! (komkommer munt en citroen is ook lekker)
Ik verwacht de flessen ook begin mei.. ben benieuwd! Nu ook al een paar keer gedaan met een gewone kan, werkt ook maar voor op werk zijn de flessen wel heel fijn denk ik.
Ik zag bij Action deze: limonadetap met hengsel 3.5l div.klr - 100 Nieuwste - Action Nederland B.V. Handig voor thuisgebruik? Heeft wel een brede opening maar stukjes kunnen niet mee eruit door het kraantje, weet alleen niet of het de boel verstopt...
Vandaag binnen gehad via vv Nu staat ie in de koelkast met sinaasappel ben benieuwd. Hou wel van zoet dus lees mee voor lekkere combi's
Ik heb hem nu 2 dagen in gebruik. Met framboos is erg lekker. Ik heb nu aardbei erin maar daarbij mis ik toch wat suiker. Dus dat vind ik geen aanrader. Ik ga donderdag citroen proberen.
Moest vandaag ineens aan dit topic denken en dan aan de dames die besteld hadden. Leuk om te lezen dat voor wie hem binnen heeft het goed bevalt. Hier wordt ie dagelijks gebruik en heb hem het weekend ook echt gemist ( had hem op het werk laten staan door drukte, stom ik weet het). Hier staat er eentje met sinaasappel in de koelkast klaar voor morgen vroeg. Ik merk dat ik meer en beter drink dan voorheen. Vaak drink ik er een glas water na zoals dadelijk heb net een flesje op. Ook vind ik het makkelijker om over te schakelen op gewoon water tussendoor dan wanneer ik aanleng of frisdrank drink. Ook Een erg lekkere combinatie is trouwens sinaasappel met munt.
Mij lijkt deze niet handig of er moet een zeef in zitten, en buiten dat krijg ik zo'n grote kan niet fatsoenlijk in de koelkast hahah dies altijd vol hierzo.
Wauw ik had er nog nooit van gehoord... mij lijkt het wel wat. Hoelang kan het buiten de koelkast? Lijkt me ideaal voor de kinderen mee naar school. Of zal dat geen succes zijn?
Ik heb ook zo'n flesje gekocht. Maar hoelang laten jullie je flesje staan in de koelkast. Ik had nu alleen citroen in huis en staat nu een nacht in de koelkast alleen vond het nog niet echt smaakvol. Ik zal ook idd andere combinaties proberen.
Mijn flessen komen vandaag binnen, als GLS meewerkt . Ben benieuwd! Heb besteld bij vv, 3 weken geleden....
Vandaag ook bevroren blauwe bes en framboos doosje ah geprobeerd. Dat is nog het lekkerste tot nu toe wat ik geprobeerd heb. Jullie nog lekkere combinaties?
Hoe lang kun je driepvtirs fruit eigenlijk bewaren in de koelkast? Ik ontdooi het S'avonds in een plastic bewaardoosje (leg dat in de koelkast) s'ochtends is het dan ontdooid en dan gebruik ik het de dag erna. Hor lang zou ik het kunnen bewaren als ik het op die manier ontdooi? Iemand een idee? Hier staat nu een fles met verse aardbeien te trekken voor dadelijk.