Een waterflosser/waterpik, wie heeft er een en bevalt ie? Welke heb je? En voor de tandartsen en mondhygiënisten onder ons, werkt het nou echt?? Laat maar horen
Ik ben ook heel benieuwd. Ik zag ook laatst de airfloss van Philips. Weer net iets anders. Ik kan het stoken echt niet opbrengen en doe dat enkel de week voordat ik naar de tandarts ga. Misschien dat dit het wat meer in de routine kan krijgen door zo'n ding.
Ik heb er één en ik vind het niet echt een toevoeging. Ik had hem al gekocht toen ik een review van een tandarts zag op YouTube die liet zien dat het niet afdoende schoonmaakt om alle tandplak te verwijderen. Ik ben alweer tijden terug op ouderwetse tandenstokers.
ik heb er 1 van Philips en op zich werkt het wel. Het gebeurt met best veel kracht. Maar: ik heb geen idee waar dat ding is joh
Ik heb het nagevraagd bij de tandarts en het is helaas geen alternatief voor de ouderwetse tandenstokers en borsteltjes.
Wij hadden een waterpik. Maar uiteindelijk weg gedaan het is het niet niet. Net wat hier boven word gezegd een stoker of rager werkt toch het beste.
Ik ben tandarts assistente, dit apparaat haalt wel het overtollige weg, maar komt lang niet in de buurt van tandenstokers en floss! Het is dus zeker niet aan te raden..
Mijn tandarts zei idd ook het is geen vervanging van maar als je je routine wilt uitbreiden kan je t erbij doen.
Oke dat lijkt me duidelijk, geen waterflosser voor ons haha! Net jullie reacties hartop voorgelezen aan man die naast me op de bank zit. Ergens best balen, want mijn man wilde dit als kerst kado. Nu moet ik een nieuw kerstkado bedenken en dat is heel, heel, heeel lastig Tot nu toe heb ik alleen sokken met het hoofd van onze zoon erop besteld
Ik heb er ook een gehad, geen succes, schrok me iedere rot van het straaltje water tussen mijn tanden door ben weer gaan stoken