Mijn dochter wil graag een instax camera, maar ik weet even niet hoe en wat. Ik zag ze bij de hema. Bij Bol.com ook.. welje moet ik nou hebben? De 9 of de 11? Alkeen analoog of digitaal? Pfff..ik begin ouder te worden, ik ben helemaal niet meer op de hoogte. Help!
Ik heb zo’n blauwe, begin van het jaar flink afgeprijsd gekocht bij bol.com (iets van 37 euro ofzo) Leuk ding alleen de nieuwe “rolletjes” zijn zo duur. Gebruiken hem wel regelmatig, kaartje naar de oma’s; even een foto erbij en een foto voor een vriendenboekje bijv.
De nieuwste heeft S1 hier, kun je zelf kiezen of je afdrukt, dat scheelt een hoop vreemde foto’s Je kunt er filmpjes mee maken dacht ik, de boel bewerken, etc. Duur, maar leuk!
Ik zou er eentje doen waar je de foto eerst op een display ziet voor je hem uitprint. Het zou zonde zijn als je allerlei foto’s uitprint en ze zijn mislukt, dan wordt het een nog duurdere hobby. Als ze een mobiel heeft kan je ook nog voor een Bluetooth pocket printer gaan. Kan je foto’s vanaf je telefoon uitprinten.
Leuk! Ik had laatst ook een topic erover en kwam ipv de camera op een pocket printer hierdoor, toevallig. Vandaag komt mn HP Sprocktet binnen, ben wel benieuwd!
Jongste heeft een roze, was toen iets van 90€ nog. Heb ‘m nu boor de oudste besteld bij Kruidvat, gele is nu in de aanbieding voor 50€ met een pakje van 10 foto’s. Is de opvolger van de roze die de jongste heeft.
Wij hebben juist niet de sprocket pocket gekocht, maar de sprocket studio, deze kan iets grotere fotos printen (10x15) en de refill is goedkoper per foto.