Telfort

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss T, 27 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Mijn man en ik overwegen een alles-in-1-pakket van Telfort. Ik ben benieuwd naar positieve en negatieve ervaringen van jullie.
     
  2. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.637
    5.664
    113
    Geen idee of het bevalt maar wij gaan er ook naar over.
     
  3. oxbow

    oxbow Niet meer actief

    wij hebben het ook en zijn eigenlijk heel tevreden.
    afstandsbediening was een keer stuk en door een berichtje te plaatsen op het forum kregen wij een nieuwe afstandsbediening.
    Zo ook de kastjes die niet geschikt waren voor netflix, we kregen kosteloos 2 nieuwe kastjes toegezonden.

    Zeer tevreden eigenlijk.
     
  4. Kristientje

    Kristientje Fanatiek lid

    11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Niet zo tevreden. Problemen met opnemen; serieopnames lukken vaak niet, en verwijderen van opnames is ook drama. Om de zoveel tijd moet ik de stekker uittrekken om weer orde op zaken te stellen. Internet heeft hier ook een hele tijd slecht gewerkt maar nu toch al een half jaartje zonder problemen.
    Wel altijd fijn en vriendelijk te woord gestaan door de klantendienst.

    Wel nog steeds klant omdat ik gewoon te lui ben om iets anders te zoeken, ze zijn natuurlijk wel goedkoop en ondertussen ben ik "gewend" aan de problemen.
     
  5. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    wij hebben het vorig jaar genomen alles in 1 glas..
    monteur kwam netjes het kastje installeren en die deed het ook op de afgesproken datum.
    na een paar dagen deed niks het meer.
    na heel veel heen en weer bellen bleek er een foutje te zijn gemaakt en hadden ze mijn abonnement weer opgezegd.
    nieuwe leverdatum 2 weken later..
    kon echt niet eerder want ja zus en zo..
    ja nou uhm jullie fout regel het maar.
    toen heb ik zelf contact opgenomen met het bedrijf wat dat knopje om moest zetten zodat mijn glas het weer deed.
    die beloofden nog dezelfde dag een monteur te sturen om het knopje om te zetten.
    helaas was dat niet gelukt het werd te laat, maar daar werd ik wel netjes over gebeld.
    het zou de volgende ochtend worden, eerste op de lijst.
    halverwege de ochtend deed alles het weer en heb ik telfort gebeld omdat ik een compensatie eiste omdat ik het zelf heb moeten regelen.
    die heb ik ook gekregen.
    ben verder heel tevreden over telfort alleen hadden we een slechte start voor het thuis abonnement.
     
  6. klarinet

    klarinet Fanatiek lid

    23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij zitten er al jaren. Zijn tevreden. Problemen worden ook goed opgelost.
     
  7. Tweedeopkomst

    Tweedeopkomst Niet meer actief

    Hier steeds gedoe met de draadloze verbinding van het tv kastje
     
  8. Anzza

    Anzza Fanatiek lid

    23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Wij zijn erg tevreden. In het begin wat problemen gehad, en dat hebben ze heel goed opgelost..
     
  9. Miss T

    Miss T Fanatiek lid

    3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Bedankt voor alle reacties (beetje laat, maar erg druk geweest....excuses)
     
  10. Sweetpie

    Sweetpie Niet meer actief

    Hier ook erg tevreden!
     
  11. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    50.177
    35.854
    113
    Hier ook al een aantal jaar heel tevreden. Internet veel beter dan met Ziggo. Dat lag er constant uit.
     

Deel Deze Pagina