Hotelletje?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door cjpt, 5 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Weet er iemand nog een leuk hotelletje in een mooie omgeving?

Tis voor ons laatste weekendje weg voor de baby komt en willen lekker relaxen. Dus wandelen, uit eten enz.

Niet in de omgeving van Rotterdam (vind het wel leuk om beetje van huis te gaan ;)
    En niet in een grote stad ofzo.

Tx!

Edit moderator: Verplaatst naar vakantie.

2. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Maar wel in Nederland?

Wij zijn 2 weken voor mijn uitgerekend data naar Luxemburg, vianden geweest voor 2 nachtjes was erg leuk.

Als het je wat lijkt moet ik even de naam van het hotel zoeken in mijn mail.

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Terneuzen is bij ons heel erg in de smaak gevallen. Lekker rustig en toch gezellig om wat te shoppen. Omgeving vonden wij prachtig. Alleen maar positieve verhalen :D

4. valhalla

valhalla Niet meer actief

Terneuzen daar woon ik :D en ja, het is hier zeker mooi!

Je kan lekker winkelen in Gent (ligt vlakbij, heel gezellige stad), wandelen, pittoreske dorpjes kijken (Sluis, Retranchement), naar het strand (Cadzand) en weet ik het wat. En in tegenstelling tot Walcheren struikel je hier niet elke vijf meter over een Duitser. Er zitten hier ook een boel goede restaurantjes en gezellige terrasjes. Zo, genoeg VVV-praat...

Ook leuk vond ik dit hotel: http://www.kleinzwitserland.com/nl/Algemeen.asp Hotel Klein Zwitserland in Slenaken. Supermooie omgeving en erg rustig. En je kan er super lekker eten dus daar hoef je het hotel niet voor uit :D

5. ladouce

ladouce Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.698
    0
    0
  6. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Texel vinden wij altijd een groot succes!
    Hotelletjes genoeg te vinden daar.

7. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik heb een half jaartje geleden ontzettend leuk overnacht in deze bed & breakfast in Uden (Noord-Brabant). Een prachtig oud klooster, iedere kamer heeft z'n eigen sfeer en de eigenaar is super-aardig en behulpzaam. Echt een aanrader, en niet duur. :)

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ja Texel!
    Lekker een hotelletje boeken in Den Burg (De Smulpot, De Lindeboom) en dan fietsen huren en lekker naar het strand.
    Wandelen is daar ook heerlijk.
    Ik ben echt helemaal verliefd op Texel.

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh bedankt voor de tips meiden, ik ga vanavond gelijk even kijken!

Deel Deze Pagina