Weet er iemand nog een leuk hotelletje in een mooie omgeving? Tis voor ons laatste weekendje weg voor de baby komt en willen lekker relaxen. Dus wandelen, uit eten enz. Niet in de omgeving van Rotterdam (vind het wel leuk om beetje van huis te gaan En niet in een grote stad ofzo. Tx! Edit moderator: Verplaatst naar vakantie.
Maar wel in Nederland? Wij zijn 2 weken voor mijn uitgerekend data naar Luxemburg, vianden geweest voor 2 nachtjes was erg leuk. Als het je wat lijkt moet ik even de naam van het hotel zoeken in mijn mail.
Terneuzen is bij ons heel erg in de smaak gevallen. Lekker rustig en toch gezellig om wat te shoppen. Omgeving vonden wij prachtig. Alleen maar positieve verhalen
Terneuzen daar woon ik en ja, het is hier zeker mooi! Je kan lekker winkelen in Gent (ligt vlakbij, heel gezellige stad), wandelen, pittoreske dorpjes kijken (Sluis, Retranchement), naar het strand (Cadzand) en weet ik het wat. En in tegenstelling tot Walcheren struikel je hier niet elke vijf meter over een Duitser. Er zitten hier ook een boel goede restaurantjes en gezellige terrasjes. Zo, genoeg VVV-praat... Ook leuk vond ik dit hotel: http://www.kleinzwitserland.com/nl/Algemeen.asp Hotel Klein Zwitserland in Slenaken. Supermooie omgeving en erg rustig. En je kan er super lekker eten dus daar hoef je het hotel niet voor uit
Ik heb een half jaartje geleden ontzettend leuk overnacht in deze bed & breakfast in Uden (Noord-Brabant). Een prachtig oud klooster, iedere kamer heeft z'n eigen sfeer en de eigenaar is super-aardig en behulpzaam. Echt een aanrader, en niet duur.
Ja Texel! Lekker een hotelletje boeken in Den Burg (De Smulpot, De Lindeboom) en dan fietsen huren en lekker naar het strand. Wandelen is daar ook heerlijk. Ik ben echt helemaal verliefd op Texel.