S heeft aan 2 vingers ontstoken nagelriemen. De huid is dik rood en glimmend en er zat ook een puskop op die nu al 2 dagen weg is maar de huid blijft dik en ziet er pijnlijk uit. Wat kan ik hier aan doen? Aangezien hij zijn vingers in zijn mond stopt durf ik niet zoveel. Denk er aan om morgen de ha te bellen maar misschien beeft hier iemand de gouden tip?
Even in de soda weken en afspoelen zou ik doen, water niet te warm. En tussentijds afleiden met een boekje of iets anders wat hij leuk vindt.
Ach wat sneu! Wat mijn voorgangster zegt...soda werkt het best. Probeer hem af te leiden...maak er een spelletje van.
hier ook regelmatig gehad. Wij deden het onder warm water onder de kraan, beetje rommelen en spelen. werd dan al snel week. nageltje groeide er vanzelf af.
Het zag er vanmorgen heel naar uit. Soort groenige korst ook. Huisarts heeft gekeken en 3 x per dag in de soda weken. Werkt natuurlijk voor geen meter, hij laat zich niet afleiden en wil alleen maar wiebelen. Tijdens zijn slaapje wel 10 min gelukt maar toen werd hij wakker Als het vrijdag niet beter is gaan ze het openprikken en anti biotica geven
Vervelend zeg, mijn zoontje had een ingegroeide teen nagel met 2 maanden, hebben ze ook opengeprikt en toen was het gauw over!