Ontstoken nagelriemen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Klavertje6, 27 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    S heeft aan 2 vingers ontstoken nagelriemen. De huid is dik rood en glimmend en er zat ook een puskop op die nu al 2 dagen weg is maar de huid blijft dik en ziet er pijnlijk uit.

Wat kan ik hier aan doen? Aangezien hij zijn vingers in zijn mond stopt durf ik niet zoveel.

Denk er aan om morgen de ha te bellen maar misschien beeft hier iemand de gouden tip?

2. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Even in de soda weken en afspoelen zou ik doen, water niet te warm. En tussentijds afleiden met een boekje of iets anders wat hij leuk vindt.

3. tuc

tuc Niet meer actief

Ach wat sneu! Wat mijn voorgangster zegt...soda werkt het best. Probeer hem af te leiden...maak er een spelletje van.

4. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook regelmatig gehad. Wij deden het onder warm water onder de kraan, beetje rommelen en spelen. werd dan al snel week.
    nageltje groeide er vanzelf af.

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Biotex is fijner. 3x per dag in biotex doen

6. Klavertje6

Klavertje6 Actief lid

17 feb 2016
    389
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het zag er vanmorgen heel naar uit. Soort groenige korst ook. Huisarts heeft gekeken en 3 x per dag in de soda weken. Werkt natuurlijk voor geen meter, hij laat zich niet afleiden en wil alleen maar wiebelen.

Tijdens zijn slaapje wel 10 min gelukt maar toen werd hij wakker ;)

Als het vrijdag niet beter is gaan ze het openprikken en anti biotica geven :(

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Vervelend zeg, mijn zoontje had een ingegroeide teen nagel met 2 maanden, hebben ze ook opengeprikt en toen was het gauw over!

Deel Deze Pagina