Nu we toch binnen zitten wil ik wel graag weer een broodbakmachine. Nu hebben ze er eentje bij ed lidl en ik ben benieuwd naar ervaringen
Geen ervaring mee, weet alleen wel dat t hele meel en bak schap al een week leeg is in de supermarkt... misschien handig om rekening mee te houden.
Hier ook geen bakspullen meer te verkrijgen. Dinsdag waren alle broodbakmixen op, terwijl er nog wel gewoon brood te koop was. Ik moest er stiekem wel een beetje om lachen.
Zelf bak ik mijn brood in de oven (of pan, afhankelijk van het soort brood) maar het zusje van mijn vriendin heeft wel een bbm van Lidl en is hier erg tevreden over!
Ik bak al járen brood maar nog nooit zo'n pakje mix in mijn handen gehad Gewoon meel, zout, gist en boter of olie werkt prima!
Iedereen wil nu brood bakken volgens mij, want de broodbakmachines zijn ook uitverkocht bij bv coolblue
Ik heb gisteren gewoon een recept van internet gevonden voor normale oven is een prima brood uitgekomen, gewoon uit een cake blik. helaas is mijn meel nu op haha.
Hm, beetje jammer... ik bak zelf brood omdat ik niet tegen tarwe kan en nu kan ik geen gist én geen speltmeel meer kopen in de supermarkt.
Gist kocht ik al nooit bij de supermarkt, vond die kleine zakjes maar niks. Gewoon van die pakken van 250 of 500 gram en wanneer geopend in de koelkast bewaren. Bij de molen, bakker en Marokkaanse supermarkt verkopen ze die.