Hai, Was benieuwd wat jullie favoriete merk kinderkleding is? Hoop dat ik dat hier op de goede plek vraag! Vind ze zelf bijna allemaal wel leuk haha...
Sd le chic, z8, gymp, Ralph Lauren, jottum, petit bateau, zara, Next en Tommy Hilfiger zijn hier favo merken!
Ik ben gek op 4funkyflavours Mexx S&D Le Chic (voor mijn zoontje, maar dat heet nu geloof ik anders) Billy & Lilly Beebielove (BB♥ En verder koop ik ook e.e.a. bij o.a. de Hema en Next.
Z8 Name it, vooral in het begin rekt goed mee en blijft mooi Feetje, en dan het liefst iets met donkerblauw Lofff BESS, zo jammer dat ze maar tot maat 68 gaan!! H&M, spijkerbroekjes passen hier goed van Verder hangt er nog vanalles wat in de kast van bakkaboe tot vingino en van hema tot beebielove
Z8, name-it, tumble 'n dry en Vingino hebben hier de voorkeur en wordt afgewisseld met H&M, hema en frendz.
Niet echt merken maar winkels: Zeeman, Hema, H&M en C&A. Goedkoop (laatst bij Zeeman 3 broekjes voor nog geen 12 euro!) en blijft zelfs na verschillende malen wassen en drogen (speciaal menu voor babykleding) perfect.
Z8, Feetje, HEMA, Lief! (Stoer! dus) en H&M Z8, Feetje en Lief! koop ik nu veel in de aanbieding en op de groei (mt 74 enzo). De kinderkleding van de C&A en Zeeman vind ik ook wel leuk. Verder vind ik Tommy Hilfiger, Mexx, Ralph Lauren en Petit Bateau ook heeeel erg leuk, maar nog te duur. Mijn mini sjeest nu van mt 56 door naar 62 om inmiddels al over te gaan op 68. Ik koop wel wat duurdere merken wanneer hij wat langer in een maat gaat zitten. Vind het nu vooral zonde van het geld....