Mijn vader (52 jaar) wil graag een smartphone. Hij heeft dit eerder niet gehad, dus ben op zoek naar een redelijk simpel model. Ook niet te duur liever. Samsung vind ik zelf erg fijn en hebben al mijn broers en zussen, dus dat wordt het sowieso denk ik, maar dan zijn er nog zoveel modellen.. zie door de bomen het bos niet meer. Wie heeft er tips? Liefst zo rond de 120/130 euro. Thanks!
Deze heb ik vorige week gekocht . Voor mij ook mijn allereerste smartphone . Ik heb er allemaal niet zoveel mee, en het is ook gewoon een prepaid toestel. Maar hij is fijn én simpel in gebruik! Maar...het scherm is niet zo heel groot en daardoor het toetsenbord ook niet. Kan me voorstellen dat het voor mannen iets te klein is.
En je vader zijn ogen.. Groter scherm dan is toestel vaak al iets duurder. Kijk op marktplaats naar een tweedehands zee worden steeds vaker bijna nieuw aangeboden. Kan je vaak iets af dingen.
Laatst voor mijn vader ook zijn 1e smartfone gekocht.. Een galaxy s young is het geworden. Eigenlijk moet je hem gewoon meenemen en dan even laten kijken welke hij het prettigst in zijn hand vind
Ik zou hem idd ook eens zelf laten proberen in een winkel, gewoon lekker bij mediamarkt alles uit proberen. Weet ie ook wat ie wel en niet fijn vindt.
Je doet net alsof je vader met 53 jaar jong hoog bejaard is! 😆 Ik zelf zou voor een iphone gaan omdat die software relatief simpel is en intuitief werk en nooit vastloopt. Misschien een tweedehands iPhone 5 op de kop tikken?
Haha sorry dat is niet de bedoeling, want dat is hij totaal niet Iphone heeft hij slechte ervaringen mee (iPad iig) dus die wil hier zelf niet. (wat ik een goeie keus vind) Bedankt voor de tips, kga hem inderdaad eens meenemen naar de winkel!
Dat wou ik ook al zeggen, laat mijn man van 49 het niet horen Die wordt binnenkort voor de tweede keer vader en voelt zich absoluut nog niet oud! Desondanks heeft hij, net als ik, geen smartphone, omdat we dat nogal onzinnig vinden.