Ik ben op zoek naar inspiratie en ervaringen. Wij willen graag een stedentrip maken, waarschijnlijk in het voorjaar. We zullen met z'n 2en gaan, dus zonder kinderen. Wij zijn niet van het nachtleven, wel van mooie natuur en cultuur. Wat zijn mooie steden om zo'n stedentrip naartoe te maken?
Budapest! Niet duur, niet te ver weg. Prachtige stad, cultuur, lekker eten. Vriendelijke mensen. Echt een aanrader
Ok die ga ik zeker even bekijken! Zelf heb ik Wenen en Rome op het lijstje staan. Vriend vindt de 1e te 'romantisch' haha.
Rome!!! Met z'n 2en je onderdompelen in de cultuur en rustig met z'n tweeën genieten van het colosseum en fora Romana. Lekker eten en als je geluk hebt mooi weer. Mag ik ook mee? Over 6 weken ga ik met ml naar Venetië.
Ik zou wel heel graag een keer naar Budapest willen! Ik wil het ook nog wel een keer doen, zo'n stedentrip. Eerst staat Londen op het programma. Idd ook zonder kind!
edinburgh! SUperleuke stad, veel oude dingen, leuke tripjes. En in het voorjaar zelf tot 2x toe super mooi weer gehad!
Andere leuke steden: Hamburg, Keulen, Berlijn Leuven Londen, Parijs Barcelona, Madrid Lisabon Istanbul als je wat later in t voorjaar gaat misschien Stockholm of Kopenhagen. de dikgedrukte vond ik onverwacht leuk...
Kopenhagen en rome staan nu op 1. Budapest is vriend al geweest en ik zou graag ergens heen gaan waar het voor beide de eerste keer is.
Rome Madrid Milaan Als je voor goedkoop wil gaan dan moet je naar Milaan... Daar vliegt Ryan Air vanaf eindhoven dagelijks heen voor een prikkie!
berlijn vonden wij echt een mooie stad. wij zijn wel met kids geweest daar. maar gewoon alle bezienswaardigheden gedaan en het was echt erg mooi. keulen is ook een mooie stad of munchen. hamburg chijnt ook staat nog op ons lijstje. tjah verder waren we nog niet
Mijn ultieme stedentrip zou NYC zijn. Istanbul is een hele leuke trip. Je moet er alleen niet voor het natuur gaan. Heel veel cultuur, lawaai, geschiedenis, zee. Echt een stad die je opslokt
Istanbul heb ik zelf geweldig gevonden. Vanalles te doen/zien.. en ik vond het heerlijk om met zonsondergang met de boot naar het Aziatische deel over te steken.. ff uitwaaien Verder.. heb ik leuke dingen gehoord over Lissabon. Ben er zelf (nog) nooit geweest. Krakow idem.
Rome! Prachtige stad, ben er nu al 3 keer geweest en zou morgen zo weer gaan, als het zou kunnen! Ben er de eerste twee keer 3 weken geweest (met mijn gezin: man en 2 kinderen), de laatste keer was afgelopen mei, een lang weekend met mijn moeder en zus (met vliegtuig). We hadden een goed en goedkoop hotel op Via Nazionale, voor 3 nachten incl. ontbijt waren we met zijn 3 295 kwijt. Metrohalte op misschien 50 meter maar lopend waren we binnen 10 minuten bij Il Vittioriano, 15 min tot Colosseum.
Ik zou heel graag naar rome of parijs gaan dan. Ben in die steden al vaker geweest maar alleen op vakantie met de kinderen, dat is toch anders.
Istanbul is zeker een aanrader als je van cultuur houdt. Wij zijn er nu 2 keer geweest in het voorjaar en het is echt een superstad! Ook Berlijn is supergaaf, echt mooie bezienswaardigheden. Londen is ook een hele mooi stad met enorm veel cultuur en geschiedenis.