Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Madeliefje06, 5 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Ik ben benieuwd wat jullie plannen zijn voor vandaag met dit mooie weer. Naar het strand? De tuin in? Barbecuen?

In ieder geval een hele fijne dag dames!

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij gaan zo naar m'n schoonouders om de boot te pakken. Het is zulk lekker weer. Plus dat onze jongste hond nog nooit heeft gevaren, kan hij dat ook eens doen. Onze andere twee zijn er gek op.

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Vandaag komt de plaatselijke harmonie een buitenconcert geven hier in de wijk. Ik ben zelf ook muzikant en ik vind dat soort dingen altijd erg leuk. Kleedje mee, wat te drinken en te spelen voor onze zoon en een flesje rosé erbij voor ons. Heerlijk een middag in het zonnetje. Ik heb er helemaal zin in.

4. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Wij gaan zo naar een recreatieplas hier in de buurt,heerlijk!

En net nog ff snel naar supermarkt geweest want avondeten radicaal omgegooid ivm het prachtige weer,wij gaan bbqen vanavond

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wij gaan straks bij vrienden in de tuin zitten,vieren de verjaardag van hun zoontje

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    hier is in het centrum een familie ding georganiseerd,

huifkarren, pony rijden, kennis maken met verschillende sporten en hobby's zoals majorette tennis voetbal fitness bootcamp dans gym acro

maar ook met beroepen zoals de dierenarts en de dierenambulance, en ehbo in het kort. muziek bandjes

knutselen verven haren vlechten nagels lakken

7. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Met z'n allen in de tuin, kinderen in het zwembadje. Vanavond bbqen

8. Koon

Koon Niet meer actief

Picknicken in het park en daarna in de tuin met water spelen.

9. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Even naar het grafje en daarna lekker op het balkon zitten, vanavond - alweer :D - grillen. Misschien zet ik ook een klein badje op, het grote zwembad was nog geen succes dus ik denk niet dat we ons daar vandaag weer aan wagen. :p

10. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    vanmorgen een paar uur naar het meer geweest. Straks lekker op het balkon in een badje.

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

De kinderboerderij heeft hier open dag en die organiseren van alles. Daar gaan wij vanmiddag even heen.

12. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.857
    5.118
    113
    Home
    picknicken bij het recreatiegebied met vrienden

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Verjaardagsfeestje van het coolste 2jarig manneke.
    maar mooi weer? Bewolkt! Beetje mistig en beetje zon.

Ik neem voor zoontje een vest en een korte broek mee:)

14. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Zal zelf natuurlijk ook reageren

Vanochtend even boodschappen gedaan en onderweg een ijsje gegeten. Wij gaan vanmiddag ook varen en vanavond komen vrienden langs om te barbecuen. Zin in :D

15. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Balen dat het zo bewolkt is. Waar woon je ongeveer? Hier in de buurt van Rotterdam volop zon.

16. Sifra

Sifra Niet meer actief

Werken van 15.15 -23.15
    Vanmorgen al wel lekker buiten ontbeten, koffie gedronken en net 1,5 uur het bos in geweest met de honden.

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

Maastricht en het kan 2 kanten opgaan. Zon breekt door en 26 graden of onweer op komst en hopen dat je niet hoeft te dweilen :p of beiden na elkaar
    Nu 21 graden dus ik denk dat ik hem toch een korte broek aandoe. En een lange meeneem :D

18. Werken tot 23.00

19. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Laten we maar voor de 26 graden ipv het dweilen gaan! Maar voor de zekerheid inderdaad een lange broek mee. Je weet het maar nooit hier :p

20. mumija

mumija Niet meer actief

Ik zit met met mijn man heerlijk in de Efteling op een terrasje terwijl de kleine alle draaimolens aan het afstruinen is..:D

Deel Deze Pagina