Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Madeliefje06, 5 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.866
    5.104
    113
    Ik ben benieuwd wat jullie plannen zijn voor vandaag met dit mooie weer. Naar het strand? De tuin in? Barbecuen?

In ieder geval een hele fijne dag dames!

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij gaan zo naar m'n schoonouders om de boot te pakken. Het is zulk lekker weer. Plus dat onze jongste hond nog nooit heeft gevaren, kan hij dat ook eens doen. Onze andere twee zijn er gek op.

3. Novastar

Novastar Fanatiek lid

9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Vandaag komt de plaatselijke harmonie een buitenconcert geven hier in de wijk. Ik ben zelf ook muzikant en ik vind dat soort dingen altijd erg leuk. Kleedje mee, wat te drinken en te spelen voor onze zoon en een flesje rosé erbij voor ons. Heerlijk een middag in het zonnetje. Ik heb er helemaal zin in.

4. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Wij gaan zo naar een recreatieplas hier in de buurt,heerlijk!

En net nog ff snel naar supermarkt geweest want avondeten radicaal omgegooid ivm het prachtige weer,wij gaan bbqen vanavond

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wij gaan straks bij vrienden in de tuin zitten,vieren de verjaardag van hun zoontje

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    hier is in het centrum een familie ding georganiseerd,

huifkarren, pony rijden, kennis maken met verschillende sporten en hobby's zoals majorette tennis voetbal fitness bootcamp dans gym acro

maar ook met beroepen zoals de dierenarts en de dierenambulance, en ehbo in het kort. muziek bandjes

knutselen verven haren vlechten nagels lakken

7. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Met z'n allen in de tuin, kinderen in het zwembadje. Vanavond bbqen