Ben al anderhalve week enorm verkouden. Spierpijn in mn nek, alles zit vol, hoesten, zweten, oren dicht enz enz. Wat heb ik al geprobeerd : Neus met zoutwater gespoeld! Neusspray Ik ben wel vaker verkouden maar deze keer duurt t wel enorm lang
Hier ook extreem verkouden. In 3 nachten 12/13u geslapen. Word wakker van hoofdpijn, oorpijn, keelpijn, neusspay die uitgewerkt is, hoesten,.... gezellig
Ik zit nu in de 3e week. Eerst week liepen er liters snot uit mijn bijholten en was het slijmvlies van mijn neus opgezet waardoor hij dicht zat en hoestte ik liters slijm op van diep uit mijn longen. Nu af en toe nog snuiten en slijm uit mijn longen. Maar volgens mij is het virus op mijn oren geslagen want heb sinds een week ontzettende last van draaiduizeligheid. Als ik ga liggen, als ik mijn hoofd draai, als ik ineens van beneden naar boven of andersom kijk draait de wereld met een rot gang om mij heen. Eerste keer dat dit gebeurde was ik gewoon in paniek, zo eng werd ik ervan. Dus niet duizelig zoals licht in je hoofd, maar meer alsof je flink gezopen hebt Deze week denk ik toch maar even richting huisarts.
Bij mij helpt Vicks altijd heel goed. En veel stomen; hoofd boven een bak met heet water, handdoek eroverheen en 5min volhouden. Loopt alles leeg.