voor weeën / indalings weeën?? 34wkn zwanger

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tinkerbell1987, 2 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Hoi dames,

Ik heb sinds gisterochtend last van wat ik denk indalings weeën en voor weeën,
    Het is wel de 2de maar weet niet hoe indalen voelt of voor weeen, mijn zoontje lag namelijk in een stuit en is nooit ingedaald en heb toen ook geen last gehad van voor weeën toen het begon kreek ik gelijk goeie rug weeën.

Gister ochtend had ik aldoor steken onderin en harde buiken en dat is in de rest van de dag overgegaan naar gewoon harde buiken met beetje buikpijn,
    Nu ben ik al een uur wakker en heb dit nog het is niet pijnlijk maar wel irritant zeg maar.
    Ik weet niet zo goed of ik nu straks ff het zkh moet bellen (loop onder gynaecoloog)
    Of dat ik moet afwachten want 5 april moet ik toch voor controle.

Mijn moeder had ook niet echt pijn alleen maar wat krampen en die kwam later in het zkh omdat me vader het niet vertrouwde en toen bleek ze al 8cm te hebben.

2. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Hier precies hetzelfde gisteren en ook 34 weken. Gisteren de hele tijd steken en een zeurderig gevoel in mn onderbuik en rug gehad. Niet pijnlijk maar wel irritant. Ik moet zo naar de vk en dan zal ik even navragen wat dit kan zijn.

3. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    Hier ook indalingsweeen...vrijdag toch vk gebeld (omdat het echt heel zeer ging doen en ik er 's nachts ook wakker van wordt) en doorgestuurd naar ziekenhuis voor ctg ivm regelmatige harde buiken (elke 8 minuten). Heb al ruim 4 wkn elke 10/15 minuten harde buiken. Baarmoederhals was reeds voor 3/4 verstreken, maar ctg gaf geen reden tot paniek. Vanavond weer controle vk en dan toucheren ze weer om te kijken of de baarmoederhals nog verder verstreken is...verlies ook steeds stukjes slijmprop.

4. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag bijna geen last meer gehad dus ik wacht maar af moet sowieso vrijdag voor controle dus zal het dan gelijk even zeggen.
    Misschien dat ze ook even gaat kijken hoe of wat.

5. Tinkerbell1987

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    En had je het nog gevraagd?

6. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Zou altijd even verloskundige vragen. Bij de jongste dacht ik met 34 weken ook indelingen weeën te hebben. Tot ze later op de dag wel heel heftig werden en twee uur later ons zoontje er was.

Deel Deze Pagina