nuna leaf

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door nattasja77, 3 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    wie heeft ervaring met de nuna leaf. vind ze nogal duur. zie voor de rest geen ervaringen er over staan, dus vandaar.

2. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Het zijn mooie stoeltjes. wij zouden er eerst ook een krijgen van mijn moeder, maar vond hem toch te duur voor een stoeltje die heen en weer kan schommelen. Weet niet meer waar ik het las, maar zag ook dat sommige kindjes niet tegen dat geschommel zijwaards konden.

3. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Heb er eentje in gebruik en vind het een superstoeltje. Geen moment spijt gehad van de aanschaf. Mijn zoontje vond het geschommel heerlijk en nog steeds vindt hij het leuk.
    Vind het stoeltje erg handig als ik even wat moet doen en dan kan hij er lekker bij zitten. 't Is een aanrader en hij is echt nooit misselijk geweest.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Op de 9 maanden beurs stond een volwassen formaat nuna leaf waar je zelf in kon ervaren hoe fijn die is....ik kan je vertellen het lag heerlijk! ;):D

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb hem hier ook al op mn lijstje staan voor een eventueel 2e kindje hihi... Ik heb hem gezien bij vrienden, vind het een erg leuk stoeltje en lekker stevig.

Deel Deze Pagina