Tussen Lisa en dr brusje zal dalijk 19 maanden zitten, daarom willen wij voor een duowagen gaan. Nou leek mij de Xadventure wel wat, niet zo duur Maar nou zag ik hem vandaag voor het eerst in het echt en mij leken die zitjes zo klein? Kleiner dan die van de easywalker volgens mij. Helaas verkopen ze de Xadventure duo hier nergens in de buurt, dus ik zal hem dan toch online moeten bestellen. Maar ik ben dus benieuwd of die zitjes echt zo klein zijn. Nou is Lisa totaal niet dik ofzo (9 kilo), maar ze moet er natuurlijk wel nog een tijd lekker in kunnen zitten.
Ze zijn inderdaad wel wat smaller, maar het scheeld niet zoveel met andere dou-wagens. Je kindje kan er tot een jaartje of 3 a 3 1/2 in zitten.
toevallig, ik wilde zo'n soortgelijke vraag ook gaan stellen. ik had ook al zitten kijken naar de urban jungle, maar jemig wat is die duur! Ik heb ook nog een site gevonden waar ze online staan.. http://www.babysale.nl
De Urban jungle vind ik persoonlijk niet zo mooi, en UJ is failiet dus niet handig mocht er iets kapot gaan. Die site kon ik idd ook al Als ze er idd tot een jaar of 3-31/2 in zou kunnen zou lang genoeg zijn, maar dat vroeg ik me dus een beetje af omdat de Xadventure zoveel kleiner leek dan de easywalker bv. Nou kon ik ook niet goed kijken want er liep iemand toevallig mee langs, is toch anders dan dta je op je gemak in de winkel kan kijken.
ja inderdaad, ik ben hier bij de babydump wezen kijken, een tijdje terug, maar ze hadden ze niet meer in de winkel staan, heb er verder ook nog niet om gevraagd omdat ik toen pas een week op 9 was, maar wil binnenkort wel is gaan kijken. Maar zit er ook hard aan te denken om em online te kopen
Tot 3, 3,5 jaar, maar tot hoeveel kilo is dat dan? Mijn zoontje weegt al 15,5 kilo. Dus ik denk echt dat hij er niet meer in zou passen. Ben namelijk ook even aan het kijken naar zo'n wagen, maar vind ze allemaal wat aan de smalle kant.