Hallo, mijn man kijk vanavond op zijn rekening en zag dat er ineens 287,20 was afgeschreven!!! Bleek van mij te wezen. Ik net kijken wat het kon wezen, blijkt dat ik op januari een DBC DOT heb gehad?? en dat het dus niet vergoed wordt. In die tijd was ik zwanger maar kan me niet herinneren wat ik destijds gehad heb, tijdens mijn zwangerschap heb ik een suiker test gehad en ben ik 1x bij de internist geweest i.v.m. te hoge bloedplaatjes. Verder heb ik niks geks gehad! Wie o wie weet wat het kan zijn?? Edit: zie nu dat het een periode is geweest van 08-01-2013 t/m 07-04-2013
Heb je hierover geen bericht van je zorgverzekering? Bel morgen je zorgverzekering en vraag aan hun wat die code betekend
Nee we hebben helemaal nergens bericht over gehad, dat is juist zo raar!! het bedrag is in 2x afgeschreven. 1x 107,20 en 1x 180,-
Enigste wat er nu in mij opkomt is het bloedprikken wat ik wekelijks moest... maar die is niet gestopt na 07-04-2013, dus dat is dan weet niet te verklaren?? Vind het heeeel raar.. en best een hoog bedrag!
Geen eigen risico voor alle behandelingen? Wat vreemd.. Ik dacht ook dat alles van de zwangerschap gratis was zonder eigen risico.. Morgen ff bellen! Dikke knuffel
Gek dat je niet eerst bericht hebt gekregen van je verzekeraar! Oh, en misschien kun je wel online de kosten inzien? Bij FBTO kan ik inloggen en zien welke kosten door de verzekering worden betaald en welke nog worden afgeschreven.
Moet jij niet slapen, hoezo verslaafd hihi?? Ja ik ga morgen gelijk even bellen !!! ben nog steeds verbaast.. dacht ook dat alles vergoed werd tijdens de zwangerschap Dikke knuf
Alle handelingen van verloskunde en gynaecologie maar bloedprikken niet, daar kreeg ik ook altijd een rekening van bij mijn zwangerschappen.
Moet jij zeggen haha beide verslaafd aan zp whiehiehie En dat dacht ik ook.. Dat zeiden ze toen ook tegen mij ja over die Gyno afspraak.. Echt vaag.. Voor je suiker heb je daar niet meerdere afspraken voor gehad? Misschien dat dat het is.. Ik hoor het wel! Slaap lekker zo
Alleen wat er nog over is van je eigen risico 350 - 287,20: 62,80 dus. Je weet nu in ieder geval dat die rekening er nog aan gaat komen.
Ik hoefde maar 2 keer bloed te laten prikken dus nee dat viel mee . Het ligt er ook aan welke testen ze doen. Als ze alleen stolling ofzo prikken is het goedkoop maar bij mijn eerste zwangerschap ben ik volgens mij ook getest op HIV en syfilis enzo, uit mijn hoofd hoor, was standaard, en dat was hartstikke duur, iets van 60 euro dacht ik.
Nou toch weet een dikke week aan eten voor ons + eten voor de kleine en luiers!!! ben er nog niet zo happig op
Hmm oke.. weet zo niet hoe week ik moest prikken, elke keer als ik op controle kwam eigenlijk. En er werd alleen gekeken naar de stolling meer niet..