Hoi meiden, Zijn er meer meiden die beheerders zijn van een pagina op Facebook? Ik kan sinds afgelopen week geen berichten meer plaatsen! Hij geeft dan aan dat ik een ''jaar'' en ''datum'' in moet voeren! Dit doe ik dan, maar dan kan ik m alsnog niet plaatsen? Iemand een idee? Gr. Ninosz
Het probleem is dus dat je Facebook onmogelijk kunt mailen! Ik zou niet weten waarheen? Ik verkoop kinderkleding via Facebook, en kan nu al een week geen kant op! Als iemand de oplossing weet, of weet waar ik die instellingen aan kan passen? GRAAG!
Hier ook een beheerder en heb daar geen last van, waar ik wel last van heb is dat er mappen met foto's verdwijnen, als mensen een map aan willen maken facebook na 2 foto's al zegt dat het vol is EN ik kan maar 1 bericht vastzetten, voorheen was dat nog drie ofzo.
Ik krijg die melding van "jaar" "tijd" etc. ook. Het lijkt een soort van vooruit programmeren van berichten. Als ik het bericht, met of zonder foto, dan instel op de datum van die dag en de tijd van dat moment, dan wordt het wel geplaatst. Alleen niet direct, maar op het moment van de tijdsinstelling. Beetje warrige uitleg, maar hoop dat je het begrijpt.
Hoi, Bedankt voor je uitleg. Ik begrijp het wel, alleen als ik zover ben als jij zegt, dan geeft hij aan dat ik 10 min. moet wachten?? Heb jij dat ook? Begin er een beetje sago van te worden ! Gr.
Klopt, je kunt je berichtje tegenwoordig niet meer direct plaatsen zoals op je privé-account. Je kunt hem plannen en dan wordt hij pas op z'n vroegst over 10 minuten geplaatst. Balen hoor!
Wat vreemd, ik herken dat helemaal niet, en heb er nog geen enkel lid over horen '' klagen '' en heb toch op de ene hoek wel 1000 leden en de andere rond de 900
Maar........ Ik krijg het hele knopje PLANNEN niet te zien? DIe 10 min. maken me nog niet zoveel uit, maar ik kan m helemaal niet plaatsen?? Of moet ik gewoon 10 min. gaan wachten?
Ik beheer ook een pagina, maar echt geen idee waar je het over hebt?! Bedoel je met bericht je status? heb er namelijk net nog één neergezet...
Ninosz, het "plannen" doe je door op het "klokje" te klikken dat onder je bericht staat. Daar moet je dan jaar, dag, uur, minuut invullen en op het tijdstip dat je invult zal het bericht verschijnen. Succes. Het zal vast een reden hebben, maar ik vind het niet echt efficient -(