Onder het mom van: wie niet waagt.. Volgende maand wordt mijn zoontje 2 jaar en zo onderhand zijn er al mensen die vragen wat ze voor hem kunnen kopen. Op het moment kan ik nog niet zoveel bedenken . Heeft er iemand een leuk, goed, geschikt of misschien origineel idee? Alvast bedankt!
Onze zoon kreeg voor zijn tweede verjaardag van ons een houten garage met bijbehorende autootjes en van anderen een aanvulling op zijn duplo treinbaan, regenlaarzen, boekjes, puzzels en nog wat kleine dingen zoals autootjes. Dingen als toet toet auto en duplo zijn altijd leuk, met name als je het “spaart”. Puzzels zijn een goed idee als mensen ook iets leerzaams willen kopen, net als boekjes. Play doh klei met vormpjes is ook leuk. Een springbeest zoals de skippykoe is hier favoriet op het moment.
Duplo! Loopfiets, boekjes (gonnie het gansje en andere boekjes, dikkie dik) autogarage met autos' s wij hebben fisher price wij vinden toet toet ech vreselijk (ieder zijn ding hehe) houten puzzels, visspel, memory, keukentje met toebehoren 3n dat is mijn zijn 3.5 nog steeds leuk. Je kan dan verschillende dingen vragen zoals een houten weegschaal, mixer, taartjes, brood met snijplank en klitteband fruit en groente. Kunnen ze het zelf snijden. Zou persoonlijk welvoor hout gaan, blijft langer mooi. Play doh is ook super, we hebben er al verschillende dingen van, je hebt ook poppetjes en daar kun je ook klei in stoppen, ze hebben ook voertuigen en gebouwen. Als je goed zoekt hebben ze die ook bij de kruidvat en action
Van ons heeft hij een houten treinset gekregen, helemaal gek van! Verder een loopfiets, eogwn tafeltje en stoeltje, play doh is helemaal fantastisch. Boekjes, kleren, grote betonmixer, autotjes,.. Speelgoedtractors zijn favoriet. Een rugtasje. Duplo is altijd leuk. Uhm..... Houten hijskraan. Succes!