Ervaringen zelf laten cremeren na 23 weken?

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door Lenali, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Verox

Verox Niet meer actief

Lieve Lenali,
    Het lijkt me verschrikkelijk bizar wat julle nu doormaken. Ik heb heel erg veel respect voor julle! Volgens mij zijn jullie heel goed bezig met voorbereiden op wat jullie te wachen staat.
    Ik heb geen ervaring met het zelf maken van de spullejes, had daar ook de kracht niet voor. Maar als je me kunt uitleggen wat je stijl is dan kan ik misschien helpen zoeken? Ik heb zelf ook lang gezocht naar kleertjes in onze stijl. Heel veel succes en sterkte!

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Lieve Lenali,

Wat schrik ik van je berichtje zeg! Ik ken je van het endo forum. Er zijn geen woorden voor. Wil je alleen een hele dikke knuffel geven en heel veel sterkte toewensen met deze hele moeilijke situatie en tijd. Ik zal aan jullie denken.

3. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Lenali, hoe gaat het nu met jullie? Komen jullie er een beetje uit met de voorbereiding? Ook mij kun je altijd een PB sturen als je vragen hebt...

Heel veel sterkte!

4. Lenali

Lenali Actief lid

6 dec 2011
    107
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Dank voor jullie reacties en medeleven. De afgelopen weken waren vol van afspraken in het ziekenhuis, onderzoeken en veel samen praten en huilen. Inmiddels is de knoop doorgehakt, over een paar dagen gaat de zwangerschap beƫindigd worden. Heel moeilijke beslissing, vooral omdat een echt duidelijke diagnose mist, maar er is nu al zoveel mis, dat dit voor ons uiteindelijk de enige juiste keuze is.

Samen redden we ons goed en de komende dagen zullen we nog veel moeten bepraten en bedenken hoe we bepaalde zaken willen.

Meer valt er nu even niet te zeggen... Misschien later.

5. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Ik wil je heel veel sterkte wensen!!!!!!
    Wat verdrietig allemaal dat jullie deze beslissing hebben moeten nemen. :(

6. Rikigf

Rikigf Actief lid

18 jan 2013
    171
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte de komende tijd. Ik begrijp wat je doormaakt. Ons is in november 2012 hetzelfde overkomen.

Deel Deze Pagina