zo'n pijn :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door piri piri, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Gisteravond hadden manlief en ik een behoorlijk meningsverschil, uiteindelijk was ik best van slag en flink huilen enzo. Toen vond die kleine t genoeg blijkbaar en schopte de hele keet vanbinnen bij elkaar, gevolg enorme buikpijn.
    Lijkt wel of die kleine met naaldhakken heeft geschopt, voel helemaal beurs van binnen.
    Iemand een tip ?
    (weet zeker dat er een baby in mijn buik zit, maar voeld als een egel)

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Als eerste vervelend van jullie meningsverschil!
    Hopenlijk zijn jullie er goed uitgekomen.

En ja je baby voelt jou emoties en speelt daar op in.
    Heb je pijn aan je buik of aan je ribben?
    Kan inderdaad zo zijn dat hij iets flink geraakt heeft en deze plek nu iets wat gevoeliger is.
    Je doet er helaas niks aan.

Heel veel succes met de laatste loodjes!

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    je kunt er helaas niet veel aan doen denk ik... proberen wat te rusten misschien? sterkte!

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    jou baby heeft jou stress gevoeld, kun je denk ik niet veel aan doen, wat hier vaak helpt als de beeb echt heel druk is lopen ! Maar mijn beebje is natuurlijk wat kleiner als die van jou!

5. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Tis helaas nog niets beter. Heb vanmorgen wel veel gelopn maar er word wederom veeeel geschopt. Auw, ben beurs van binnen.

6. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik ben van de week errug boos geweest op mijn hond (zeer ongehoorzaam) en had flink boos tegen em geroepen, echt een paar uur een harde buik gehad. En dat is niet fijn!!

Maar als je twijfelt moet je dat gevoel volgen en je VK bellen!

Soms komt een kindje ook gewoon in een andere fase van de groei waardoor hij meer ruimte en kracht heeft om uit te halen. Dat wordt dadelijk weer minder, en dan wordt t gevoel weer heel anders ineens..

Deel Deze Pagina