Ik ben van nature vrij donker en verf mijn haar altijd zelf Meestal gewoon zwart,soms felrood,heb wel eens paars gehad. Nu zou ik heel benieuwd hoe blond mij staat Dit ben ik........ Bekijk bijlage 112513 Wil het gewoon zelf doen,eerst onkleuren,dan pure coupsoleil,en daarna een blonde verf.(of word het dan geel?) Zou dat kunnen of zou dat afschuwelijk staan? Ik heb natuurlijk wel donkere ogen en donkere wenkbrauwen. Weet het niet.......straks lijk ik net een albino hahaha
ik hoop dat je er wat aan hebt maar ik ben ook donker en donkere ogen nou als ik blond ben word het zo flets in je gezicht het maakt je gezicht grauw....wel coupsoleil zou kunnen maar zou het niet helemaal blond verfen
Ik denk dat blond haar de warme uitstraling die je nu hebt helemaal laat verdwijnen. Ik vind dit donkere als op de foto heel mooi en warm bij je staan! Ik zou het niet doen...
Ik denk dat het je wel leuk zou staan, maar ik zou het niet zelf doen. Een collega van mij was ook donker door middel van haarverf en is het daarna gaan ontkleuren en coupe soleil erin en daarna een blonde verf en het werd eerst oranje en daarna groen. Nu kon ze niet meer anders dan naar de kapper te gaan en pas daar werd het een mooie kleur blond.
Hoi, ik denk dat het je best goed kan staan, maar dan wel zomers, met een lekker kleurtje, in de winter krijg je bij blond al snel een witte kleur in je gezicht. En ik zou t echt niet zelf doen (ik ben kapster). Aangezien je t zelf kleurt, je zegt dat je t zwart/rood heb gehad, dus als je gaat blonderen komt rood/oranje naar boven en wordt je dus peentjes!!!! En daarna een pakje blond(gewone kleur) blijft het oranje! Het enige daarna, is donkerder verven. Mocht je het nu al heel lang niet gekleurt hebben (6maanden) dan kun je idd blondeer (coupe soleil) kopen en een fles zilvershampo. Dat doe je er flink!! veel van die zilvershampo bij en kun je een aardig lichte kleur krijgen. Maar ik geef je geen garantie dat het iets oranje blijft. Dan kun je het erna nog met zilvershampo wassen, minuutje of 10 in laten trekken. Maar ja gokje kun je wagen. En daarna dan je gewenste kleur erover heen. SUcces!
Hoi Nathalie, Ik denk dat het je heel gaaf zal staan. Ik vind het juist mooi; donkere wenkbrauwen en blonde haren! Ik zou het wel sowieso de eerste keer door de kapper laten doen. Je weet nooit hoe het uitpakt. Pakt het goed, kan je altijd beslissen om het zelf bij te houden. Ben benieuwd of je het aan gaat durven!
Ik ben naar de kapper geweest en heb besloten het niet te doen. Ik ga zo wel verven,maar niet blond. Ik ga het kastanje bruin maken en goud kleurige highlights erin