Broekplassende zoon

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door stampertje, 20 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Zo en nou ga ik klagen met 1 jaar en negen maanden was hij van de luier af. Nou had hij regelmatig een ongelukje. Er is niks veranderd maar hij plast nou gerust zes zeven keer op een dag in zijn broek hij moet ook "bijna" naar school. Hij gaat gerust ieder half uur naar de wc. Hij plast niet leeg in zijn broek maar er zit een kring in tot zijn knieën. Hij kleed zich zelf uit. Belonen boos worden alles al geprobeerd. Ik vind het echt vies en hij heeft ook geen honderd broeken.

Zo dat lucht op 😜

2. Zonnetje1981

Zonnetje1981 Actief lid

19 mei 2011
    278
    1
    0
    NULL
    NULL
    Plast hij staand of zittend?
    Bij mijn zoon is het erg belangrijk dat hij contact heeft met beide voetjes op de grond. Dus niet bungelen zeg maar. Geen idee waar het vandaag komt maar sindsdien plast hij zijn blaas goed leeg.

3. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Hij zit meestal. Hij kan met beide voeten ook bij het krukje.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Je ziet vaker een terugvalletje hoor. Negeren werkt het beste.

Heb zelf een oudste zoon die dit nog regelmatig heeft. Vervelend maar voor hem idem.

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Heeft hij geen blaasontsteking toevallig? Omdat je schrijft dat hij elk half uur moet? Zijn het kleine plasjes? Stinkt het? Vang wat op: ziet het er troebel uit?

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Hij plast ieder half uur veel. Stinkt niet en ziet er normaal uit.

7. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Is zijn suiker wel eens geprikt? En hoeveel is veel plassen. Onze fysio vroeg een dagcurve bijntebhouden, laten plassen in een maatbeker en noteren tijd, hoeveelheid en ook intake van vocht bijhouden....

8. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Drinkt hij ook veel?

9. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Ik zou inderdaad alle eventuele medische oorzaken uitsluiten, en dan pas verder denken.

Mijn dochter was ook vroeg zindelijk, maar ik kreeg toen al de waarschuwing dat veel kindjes een keer terug vallen, en dat dit bij vroeg zindelijke kinderen (veel) erger kan zijn (of overkomen) als bij kinderen die iets later begonnen zijn met zindelijk zijn.

Hier inderdaad een terugval gehad, genegeerd, en binnen een week over.

Deel Deze Pagina