Hoi hoi, Deze test is van vanmiddag half,2. Zal ik vanavond weer testen of is morgenvroeg beter? We hebben het vannacht gezellig gemaakt.. vanavond wordt niks dus hopelijk is om de dag voldoende. (streepje lijkt lichter op de foto,nieuwe foto staat hieronder)
Die is nog niet positief in ieder geval. Ik persoonlijk zou dan twee keer per dag gaan testen nu, maar dat is mijn mening natuurlijk gezien mijn piek altijd behoorlijk snel aan kwam zette. Heel veel succes
Thanks voor de reactie's Ik ben allang blij dat mijn LHpiek iets stijgt. Laatste paar maanden beetje onzeker betreft de eisprong. Gisteravond was ie nog heel licht en nu dus een stuk duidelijker. Ik ga het nu goed in de gaten houden dus vanavond weer testen Nog tips wanneer ik en mijn vriend nu het beste het gezellig kunnen maken...
Het is wel zo dat de LH schommelt de gehele cyclus en absoluut niet op hoeft te lopen naar een piek. Dat betekent dat je bijvoorbeeld morgen best weer een lichtere test kunt hebben zonder dat je je piek al gehad hebt en dat je ovulatietest bijvoorbeeld over 4 dagen wel pas knalt. Het komt vaak voor dat een ovulatietest zo opeens uit het niks gaat knallen! Na de piek vindt je eisprong binnen 48 uur plaats. Het is zonder dat je een positieve test hebt dus lastig te zeggen wanneer je het beste sex kunt hebben. Het beste wat je kunt doen is zeker de komende dagen/week nog door te testen.
Ik zou vanavond nog eens testen idd. Grote kans dat ie dan wel knalt. Om de dag zou voldoende moeten zijn.
Die avond idd een knaller van een test (De dag erna weer getest en geen tweede streep meer).. helaas het niet gezellig gemaakt aangezien we het die dag ervoor ook al hadden gedaan. De dag erna wel. Heeft het dan nog zin gehad? En geen idee nu of we het wel op het juiste moment hebben gedaan. Ik ben iig blij dat ik wel een eisprong heb.. want daar twijfelde ik over.