Hallo dames! Heeft er iemand ervaringen met de testen van testpoint? Heb gister ochtend positief getest met testpoint! super licht maar streep binnen de tijd is een streep toch? Gister avond met cb plus gedaan en die gaf helaas niet veel aan maar het was ook savonds en hoorde dat cb meer hcg nodig heeft?? heb al ee week rugpijn en heb sinds gisteren een heel raar gevoel in mijn baarmoeder en lies als ik beweeg en loop, ook een beetje pijnlijk. weet niet of dat normaal is? ik doe morgen ochtend nog een test maar vroeg me af of iemand weet of die testen erg gevoellig en betrouwbaar zijn! bdankt alvast!
De digitale van testpoint gaf bij mij aan pregnant! Terwijl ik toch echt niet zwanger ben.. Oftewel voor mij geen testpoint meer! Ik hoop voor je dat die bij jou wel klopt, probeer anders een kruidvat test
ik heb vanochtend nog getest en die geeft ook weer een roze streepje! wel weer licht maar donkerder als zaterdag! ik hoop dat dat goed nieuws is! maak me meteen zorgen!
ik heb hier nog een cb plus liggen maar wacht nog even 2 daagjes om te kijken of die donkerder kleurt! cb gaf zaterdag avond niet echt veel aan namelijk! maar heb net de testen van testpoint bij elkaar gehouden en hij is wel duidelijk donker! alleen maak ik me zorgen om de rugpijn die ik nu al een week heb! ik heb echt nooit rugpijn! durf niet te denjen dat het mischien raak is haha! zit nu op cyclus dag 30 en nog geen nenstuatie gevoel! dat geeft hoop
ik zou gewoon even naar de kruitvat fietsen en daar een kruitvat test halen 2 voor 5 die hebben niet veel hcg nodig.
Het lijkt mij dat er een goede kans is dat je zwanger bent hoor. Twee keer vals positief lijkt me toch niet.. Hoop dat je met de andere test goed test! Ik duim voor je!
dankje wel! Lijkt mij ook niet eigenlijk! al helemaal niet als die ook nog eens donkerder wordt na 2 dagen! Denk wel dat ik zwanger ben, ik voel me anders en heb wat klachten! Maar geloof het nog niet haha. mischien dat ik vandaag nog een langs de kruidvat vlieg is de rugpijn een goed teken ofjuist slecht?
Rugpijn hoort erbij hoor. Net als buikpijn. Dat is bandenpijn. Baarmoeder hangt aan liezen en je rug.. Nu nog een testje van kv en dan gaan genieten!
als 2 testen al zegen dat je zwanger bent en ze worden donkerder dan kan je er wel van uit gaan dat je zwanger bent hoor maar ik zou nog wel even een kv test doen en hopelijk is die knal!!!!
ja dat lijkt mij ook wel! op de fotos zijn ze niet zo duidelijk(heb ze gepost bij zw en ovulatie tuur testjes! ) maar in het echt staat er wel een duidelijke maar lichte rozelijn! dus het lijkt mij ook wel! en aangezien ik al een week rug en pijn in mijn baarmoeder heb wat ik echt nooit heb en vorige week als een rund gevloeit heb(natyig wit sorry haha) zo erg dat het door mijnleg kruisje heen ging(svhaamde me dood) en hoorde dat dat alkemaal klachten zijn? ook mijn bortsen doen qat zeer dus denk het ook wel mmaar we wachtten rustig af op het volgende testje! volgens mij heb ik erg vroeg getest heb blijkbaar een veerassings ei gehad haha
hee dames hen inmiddels ook een lichte cb plus test liggen maar de testen worden maar nuet donkerder! ben wel steeds duizellig etc waardoor ik misselijk word als ik iets doe! maar ben zo onzeker! is het noh wel of niet zo! grr