Héél klein beetje rose verlies na NOD?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by missdaizy, Sep 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missdaizy

missdaizy Actief lid

May 23, 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,
    Gister had ik ongi moeten worden, dit was niet het geval, na een zw test gedaan te hebben gisteren hoopte ik op wat meer duidelijkheid, maar niks hoor harstikke wit. :( Nu loopt me buik al wel 4 dagen te rommelen, en elke denk ik 'ja nu wordt ik ongi' maar bij elk toiletbezoek blijkt er niks te zijn. Behalve vanmorgen, toen ineens echt heeeeeel ini mini beetje licht rose verlies.. maar het lijkt niet door te zetten. Wat kan dit betekenen dames? Herkent iemand dit?
    groetjes ;)

2. TanjaJes

TanjaJes Actief lid

Sep 19, 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi missdaizy, bij mij is het vaker zo geweest dat ik op nod eerst heel weinig roze bloedverlies had, en dan zelfs soms de volgende dag helemaal niks en dan pas soms de dag erna dat het doorzette
    Wil niet zeggen dat het bij jou nu ook het geval is, maar het kan wel op die manier gaan
    Heb je een regelmatige cyclus en ben je al langer ontpild?

3. missdaizy

missdaizy Actief lid

May 23, 2012
    126
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie! Ik zit me al steeds voor te bereiden dat ik ongi wordt, tampons staan al klaar maar er komt steeds niks! :( m'n cyclus is misschien ook nog onregelmatig inderdaad, in eind juni gestopt met de pil toen een cyclus van 36 dagen gehad, dat zou dus betekenen dat ik het gister had moeten worden, ging er al helemaal vanuit.
    Dan wachten we nog maar gewoon even! ;) Ben nu al ongeduldig, erg he ;)

Share This Page