Hoi allemaal, Ik zou graag van jullie weten met welke zwangerschapstesten jullie goede ervaringen hebben en met welke een mindere ervaring? Ik heb nu zelf 4 van de trekpleister in huis 2v5 en nog 1 van de kruidvat ook 2v5 Groetjes Nath
Ik zweer bij de gewoone kruidvat testen met dat plusje!!!!!!!!!!! Hoe licht dat streepje ook het is altijd direct duidelijk! Zelfs 5 dagen voor NOD!
ik ook met kv 2v5 5 dagen voor nod al een hele lichte streep die vetrouw ik echt heb nooit iets anders gebruikt.
ik vind de kruidvat 2v5 super fijn! heb ook ooit de zw-testen van babyboomshop gebruikt en die vond ik ook echt super goed... zo goedkoop, omdat er geen hulsjes oid omheen zitten, maar reageren ook vrij direct.
In tegenstelling tot een hoop andere meiden op dit forum was ik heel blij met de Kruidvat + test. Bij mij alle keren netjes omo wit toen ik niet zwanger was en een mooie + toen ik wel zwanger was. Daarnaast de CB digitaal met indicator.
Dankjulliewel ! Dan heb ik wel goede testen in huis dus. Mochten die eenmaal een streepje aangeven in het juiste vakje , haal ik nog wel een CB
Ik ben inmiddels ook fan van de kruidvat 2 voor 5 tests! Met predictor early en c1000 heb ik negatief getest op nod terwijl ik wel zwanger ben... Dus die raad ik niet aan.
Goh heeft de c1000 ook zw. Testen dan? Wist ik helemaal niet haha. Maar ben blij dat iedereen zo positief is over de kv testen. Heb ik iig goede !
@nath88. Op de site van zwanger en kids hebben ze die dipsticks, die kosten al helemaal niks, net zo gevoelig als kruidvat bij mij...