ervaringen zwanger en kids dipstick zw.test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Isis857, 2 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    na hoe lang heb je deze foto gemaakt?

2. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    hahah nou meid, ik had volgens mij een mooie villa kunnen hebben op de canarische eilanden als ik optel wat ik allemaal aan testjes kwijt ben in die drie jaar hahahaha.

spannend meid. hoop dat het dan twee dikke strepen zijn. voel je je ook anders dan anders?

ja, ik zal het zeker laten weten en proberen foto te plaatsen, ben daar niet zo handig in, maar anders vraag ik hier wel om hulp.

ik voel me moe, borsten heel gespannen, de ene keer veel trek dan weer niet, dan weer koud dan weer niet, dan duizelig dan weer niet. Maar het zit bij mij ook heeeeeeeeeeel vaak tussen mn oren:Ddus mn lichaam vertrouw ik voor geen cent wat dit betreft.

gewoon afwachten tot morgen en vroeg naar bed zodat het snel morgen is.

3. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    dat is het rare..momenteel voel ik me harstikke goed.. geen kwaaltjes, die ik dus tijdens mn ovu wel heel erg had. Beetje moe, maar verder niet! afwachten is inderdaad het enige..en killing!!

4. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Toen hij klaar was met doorlopen min. of 2 ;)

5. Mooibuikje

Mooibuikje Actief lid

28 jan 2009
    413
    0
    0
    nog een keer getest daar is ie dan...wat denken jullie???

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ik denk in de verte wat te zien.. maar niet echt duidelijk. Heb je getest met ochtendurine? Ik ga voor je duimen dat de volgende test duidelijker is!

7. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Dit heb ik precies hetzelfde!!! :D ;)

Ik heb getest met middagurine...

8. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ik hoop dat jullie gelijk hebben ;):D

9. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal, hoop dat de testen snel duidelijker worden!

Wat ik me nou afvraag: ik gebruik ook de dipsticks van z&k en heb vorige ronde gehad dat ik een héél licht streepje zag en toch ongesteld werd. Ik ging er vanuit dat dit een voorgedrukt streepje was ofzo die ik zag (of wilde zien :)). Nu ben ik me de laatste 2 weken suf aan het testen op zoek naar m'n ei (nog niet gevonden), vanmorgen voor de zekerheid een zwtest gedaan en zie ik weer dat lichte lijntje.
    Hebben jullie dat nooit? Krijg namelijk wel steeds een beetje hoop door die lichte lijntjes..

Heb een foto bijgevoegd, tis wel lastig te zien maar een vriendin van me zag het ook toen ik hem mailde.

10. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ik weet niet..lastig te zegggen! snap precies wat je bedoeld! had ik 2 weken geleden ook maar danmet kv tests...alleen hebben die waarschijnlijk op mn eisprong gereageerd! heel vreemd..ik zie een heeel licht streepje, maar weet niet zo goed wat ik er van moet vinden

11. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig dat iemand het herkent, soms denk je overal streepjes te zien ;)
    Wel vervelend he? Want je krijgt er ongewild hoop van!
    (Laten we hopen dat het gegrond is :D)

12. Ospiri

Ospiri Actief lid

5 apr 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan dat trouwens dat een zwtest reageert op je eisprong? Dat zei m'n huisarts ook een keer namelijk toen ik een positieve test had (een duidelijke) en daarna niet meer, kort erna werd ik ongesteld dus ik had niet het idee dat hij gelijk had. Maar dat kan dus wel? ik dacht alleen andersom. Misschien dat m'n ei dan snel komt!

13. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    ja nja..ik had 2 weken geleden ook licht positieve testen..kan niks anders bedenken dat het van mn eisprong geweest moet zijn en daarnaast heb ik er laatste tijd meer dames over gehoord

14. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
  15. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Ja ik vind hem duidelijker :D spannendddd ;)

16. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Isis: alweer een test gedaan offuhhh ben je ongesteld geworden??

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Heb gister weer 2 testen gedaan..1 dipstick van zwenk en een da-test. Beide posi :) vandaag nod..ben als de dood dat ik toch ongesteld ga worden.. nog geen krampjes, maar dat heb ik ook niet altijd van te voren. Normaal wel bruine afscheiding, dat heb ik ook nog niet gehad... Rustig afwachten dus maar!

18. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een snel vraagje hier als het mag...

Maar vorige week heb ik ook zo'n test gedaan... en die wilde niet wit worden..

De controlestreep was duidelijk zichtbaar, en verder was de test wittesok in rode was roze...

Iemand een idee?

19. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Whaaaaa gefeliciteerd:D:D:D:D Dat gevoel ken ik hoor dat je bij je eerste keer overtijd vurig hoopt dat het niet alsnog doorzet hahaha. Maar gaat je echo woensdag door??

20. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    :D inderdaad... als ongi niet om de hoek komt kijken ga ik morgen weer testen. heb nog 2 testen liggen.
    En ja, dan laat ik de echo lekker doorgaan! Hopelijk kunnen ze verdikt baarmoederslijmvlies zien en evt een zwangerschapsring...i hope soooooo :)

Deel Deze Pagina