Ze blijven (bijna) posi..??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Marrr, Feb 24, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,458
    0
    0
    Hoi dames,
    Hoop dat jullie mij kunnen helpen.. Is dit normaal???

Ik gebruik ovutesten van zw&k, op 16 en 17 had ik een knal. Heb doorgetest tot 21e, maar testen bleven nagenoeg posi. Vandaag nog maar testje gedaan, en nog steeds zo goed als posi.. Zal even 2 fotoos plaatsen, zodat jullie mee kunnen kijken..

Ik weet wel dat als je hcg in je lichaam hebt, ze posi kunnen zijn, maar dan zouden ze toch echt eerst nega moeten zijn.... Dus hoe kan dit dan??? (weet overigens wel 99% zeker dat ei gesprongen is op de 18e)

Thanksssss!!
    View attachment 132893

2. Marrr

Marrr Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,458
    0
    0
  3. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Wat raar, ze lijken inderdaad niet echt af te nemen....
    Misschien ben je inderdaad wel zwanger.
    Ik weet het niet, wel vreemd!

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Welk merk is dat? Want de ovutesten van de kv staan hier niet zo goed aangeschreven.

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,458
    0
    0
    zwanger en kids

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

Dec 12, 2010
    6,482
    1
    38
    n.v.t.
    Heb je al een zwangerschapstest gedaan ?

7. judith1981

judith1981 Bekend lid

Dec 1, 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb precies hetzelfde! Al vier dagen lang precies zulke testen als jij hebt, ook van zwanger en kids. Ook ik ben erg benieuwd wat dit is. Hoe weet je zeker dat je ei op de 18e is gesprongen?

8. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Om welke tijd doe je je testjes?

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,458
    0
    0
    SLunea; zwt moet ik nog even op wachten (nog 6 dgn) En bovendien zijn ze nog niet nega geweest..

Judith; Vermoedelijk eipijn, open baarmoedermond;nu dicht, door vruchtbaar slijm en een akelig regelmatige cyclus.. :)

Truuske; de eerste rit was om 12.00 en de laatste was om kwart voor 3 smiddags..

10. Marrr

Marrr Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,458
    0
    0
    Judith; Heb jij knallers dan? Of bijna gelijke lijntjes? En heb jij ook die midstream? Of de dipsticks? Wel raar he.. Ga je nog doortesten?

11. judith1981

judith1981 Bekend lid

Dec 1, 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de cassettes, het teststreepje is wat lichter dan de controlestreep, maar de teststreep is wel duidelijk. Al vier dagen lang! Normaal gesproken heb ik de eerste dagen dat ik test geen streepje, dan een licht streepje, dan een knaller en dan neemt ie meteen af. Deze streepjes zijn ongeveer net zo als de dag voor mijn knaller test. Maar ze veranderen al 4 dagen niet. Ik ga zo (over een half uur) nog een test doen. Ik laat je wel weten wat het is geworden! Ik hoop zoooooooooooo dat dit goed nieuws is voor ons!

12. judith1981

judith1981 Bekend lid

Dec 1, 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou net weer een test gedaan en het blijft hetzelfde resultaat. Ziet er zo uit als al jouw testjes op die van dag 17 na dan. Ik heb op maandag ook een iets donkere gehad dus ik vermoed dat mijn ei die dag of de dag erna is gesprongen. Mijn temperatuur geeft dat alleen niet duidelijk aan. Ga jij nog verder met testen?

13. summer1983

summer1983 Actief lid

Jan 26, 2011
    352
    0
    16
    Hallo allemaal,

Ik heb ook zo'n zelfde soort situatie.
    Ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten van testjezelf.nu en heb afgelopen weekend een donkere streep gehad, maar geen knaltest (dag 22-23). Op dinsdag was de test weer negatief en gister weer een donkere streep (ook geen knalles) en vandaag alweer wat lichter, echt heel raar..

Ik denk dat het weekend mijn eisprong is geweest, omdat ik vanaf toen ook erg zere tepels kreeg, kramperig gevoel in de onderbuik en felle steken in mijn linkerzij.
    Vindt het heel raar dat de ovulatiesten nu nog steeds licht positief blijven aangeven.. Heb soms het idee dat ik geen goede eisprong heb.

Nog meer dames in dezelfde situatie?

14. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    zwangerrrrr ;) nee kan best maar je kunt alleen afwachten...

15. Marrr

Marrr Fanatiek lid

Aug 9, 2010
    1,458
    0
    0
    Zie mijn banner! :D Dus ze hoeven niet eerst negatief te worden.. Wetenschap weer een handje geholpen.. ;)

16. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Apart ... maar dat betekend toch niet dat als je test weer nega word dat het dan meteen game over is voor die maand :$

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    3,584
    0
    0
    ergens...

wowww wat geweldig!!! gefeliciteerd!!!
    Foto van je test??:D Ben heel benieuwd!!

18. judith1981

judith1981 Bekend lid

Dec 1, 2010
    507
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marrr proficiat!!! Geweldig zeg!
    En dit geeft mij weer n beetje hoop, hoewel ik wel het gevoel het dat ik ongi ga worden. Op hoeveel dpo heb je getest?

19. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

Oct 1, 2008
    7,728
    0
    0
    Waauw Marrr !!!!! Gefeliciteerd meid.

20. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15