ik ben het echt spuug zat :?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KanjerB, 15 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ok dat we in ronde 17 zijn. Heb ik nou wel goed door. Maar wat is dit nou weer voor onzin. :( ik ben nog maar een weekgeleden gestopt met mn ongi en gisteren weer eenbettje bruine vellekken en nu weer een beetje bloed. Ik ben het echt spuug zat. Mijn cyclus die is weer helemaal op hol geslagen. Om de 3 weken of 4 weken ok maar tjonge jonge zeg ik ben nog maar vorige week gestopt met bloeden :confused: :( Wat denken jullie zal ik een afspraak maken bij de gyn? Voor mijn cyclus.

pfffffffffffffff :evil: :cry: :cry: :cry:

En trouwens dan zijn we dusssssss weeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrr een ronde verder :cry:

2. Niet meer actief

dus jij bloed meer dan 10 dagen ?
    Dat is wel erg lang !

En dat je misschien een beetje bloed verliest kan ook zijn omdat je misschien je eisprong binnekort gaat krijgen, of is er tijdens de sex misschien iets geraakt.

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    nee meid ik ben maar 6 dagen ongi. Maar ik bedoel. Ik ben nog pas ongi geweest en nu bloed ik weer. :( Ok het is niet heel veel maar tich gisteren bruine afscheiding en vandaag dit :( Ik dacht in het begin ook van mischien een adertje gesprongen ofzo. Maar gisteren had ik gewoon afscheiding en vandaag een beetje bloed. Ik ben het echt helemaal zat ik word er niet goed van

4. Niet meer actief

Dan ben je toch al 2 weken van je bloed af en niet net 1 week.

En ik snap wat je bedoelt ik was 3 okt ongesteld en 15 dagen daarna op 18 en 19 oktober had ik eerst wat lichtroze bloed verlies en toen bruinbloed.
    En 9 (27 okt dus) dagen daarna weer.
    Erg vervelend gewoon.

Maar misschien heb je nu opeens gewoon een eerdere eisprong, ik zou gewoon goed klussen.
    En als het echt helderrood bloed word en meer word zou ik wel ff naar de dokter gaan

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik ga de dokter zo maar bellen :(

6. Niet meer actief

succes

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt meid lief van je dat je zo snel reageert :) Ik heb een afspraak staan voor 27-11 ik hoop dat ik dan eindelijk iets verder kom. :(

Want zo raak ik al mijn moed echt weer helemaal kwijt :(

8. Niet meer actief

Jeetje dat duurt ook lang!

Is het bloed erger geworden dan?

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    als je nu op dag 20 zit en je bent 6 dagen ongi geweest, ben je 2 weken bloedvrij geweest!
    dat terzijde, ik ben de afgelopen 6 maanden zo bezig geweest, alleen nog iets extremer (denk ik). Ik ben gelukkig uiteindelijk doorgestuurd naar de gyn en daar ben ik nu onder behandeling..
    Dus... idd ff naar de HA en succes daar!

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    mn banner klopt niet ik zal is ff kijken wanneer ik nou voor het laatst ongi was :)

11. Milla

Milla Niet meer actief

Als je cyclussen zo onregelmatig zijn en je bent al 17 rondes bezig, is dat reden genoeg om doorgestuurd te worden naar de gyn..
    Ik weet niet of je dat al doet, maar om wat meer inzicht te krijgen in je cyclus zou je kunnen temperaturen om te zien of je toevallig wel ooit een eisprong hebt. Zelf was ik ooit 60 dagen achter elkaar ongesteld, maar meestal 3 weken, ik werd 5 jaar geleden met deze klachten en kinderwens binnen een half jaar al door gestuurd naar de gyn.

Deel Deze Pagina