Dag lieve dames 3 rondes na mijn miskraam zie ik een hele lichte tuurstreep op 11 dpo. Omdat ik een korte luteale fase heb, krijg ik ter ondersteuning 1 bolletje utrogestan (200 mg) per dag. 9 dpo had ik heel weinig maar wel rood bloedverlies, 10 en 11 dpo licht roze bloed. Dit was allemaal niet te zien in mijn ondergoed maar aan m’n vinger bij het inbrengen van de capsule utrogestan. het bloedverlies en lichte streepje maken me wel wat bang. vinden jullie dit al overtuigend positief?
Volgensmij kan het lichte bloedverlies ook komen door de utrogestan, dat heb ik nl wel eens meer gehoord. Ik vind de test nog niet overtuigend positief. Maar dat komt vooral omdat de testen steeds vaker vage vals positieve streepjes geven. Kwam het streepje binnen afleestijd? Hopenlijk loopt het op komende dagen! Spannend.
Het streepje kwam er wel binnen de afleestijd. In het echt zie ik het ook duidelijker dan hier op de foto. Ik probeer straks of morgen nog eens opnieuw. Laten we hopen dat het oploopt.
Zou het innestellingsbloed kunnen zijn? Voor 11 DPO lijkt deze test me wel oke... mits hij de komende dagen oploopt natuurlijk! Ik hoop mee
Ik denk zelf ook aan innestelingsbloed. Dat bloeden mag van mij wel stoppen . Ondertussen bevestiging van clearblue digitaal (1-2 w). Ik hoop deze keer op een plakker.
Hierbij de oploop van de ochtendtesten. Ik vind het traag oplopen…. Vanochtend bloed laten trekken bij de huisarts en mag straks bellen voor de uitslag.
Ik vind ze best mooi oplopen hoor... Zeker als je degene vergelijkt met telkens dag tussen (wetende dat hcg zich vermenigvuldigd in 2-3 dagen)
Hoe zeker ben je van je eisprong? Ik vind de test voor 16 dpo best licht. Maar de oploop is wel heel hoopvol! Misschien maak je traag hcg aan, of was je eisprong toch later?
Ik had op donderdag 21/9 een smiley op clear Blue en heb dan zaterdag 23/9 geteld als eisprong en zondag 24/9 als 1 dpo. van de innesteling ben ik ook vrij zeker. Op 9 dpo bloedverlies gehad dat daarna nog twee dagen heel licht aanhield. Eerste zeeeeer licht positieve test was op 11 dpo. Vandaag (16 dpo) heel de dag een licht misselijk gevoel, net thuis nog eens getest. Dat ziet er al goed uit.
Mijn hcg vanochtend om 8u was 97 vanuit mijn bloedtest. Gezien het nog aan het oplopen is en ik nu 2 dagen overtijd ben, vond de huisarts dit prima.
Ze lopen netjes op maar je bent minder ver denk ik … denk als je er 2-3 dagen afhaakt dat je een hele logische oploop hebt.