Soortgelijke situatie hier. Begin dit jaar een bbz gehad, lichaam had het 'zelf opgeruimd' zoals ze dat zo mooi zeggen nu 8 maanden later de eerste positieve test sindsdien maar de huisarts denkt dat het weer een bbz is omdat hij nog helemaal niks in de baarmoeder ziet op wat dik slijm na. Morgen naar de gynacoloog voor verder onderzoek. Sterkte voor de dames die nu in hetzelfde of op wat voor manier dan ook, ook in zo'n situatie zitten! Geen leuke afsluiter van het jaar..
Prima, eisprong onderweg en dan weer afwachten. Alvast een gelukkig nieuwjaar want dit is inderdaad geen leuke afsluiting, veel gezondheid en hopelijk een goede zwangerschap toegewenst meid!
Pfff elissa sterkte!! Ik ben vanmiddag geopereerd zat in mnrechtereileider en die hebben ze dichtgeschroeid zodat het daar niet meer kan gebeuren, de rest en de andere leider zag er gelukkif verder goed uit.
Wat verdrietig Emetje! Is toch het nieuws waarvan je hoopt het nooit te krijgen Ons werd geadviseerd om een maandje te wachten; zowel voor een psychische afsluiting als te kunnen checken of mijn menstruatie weer op gang kwam. Het duurde bijna 2 jaar om zwanger te worden, helaas nu een half jaar verder nog steeds niet zwanger.... Veel sterkte!
Ach Emetje wat naar dat je toch geopereerd moest worden. Hoe voel je je nu? Gelukkig zag je andere eileider er nog goed uit en ook met 1 eileider kan je prima zwanger worden. Maar voor nu is het gewoon heel verdrietig. Ik zou je willen adviseren om er de tijd voor te nemen om zowel lichamelijk als mentaal te herstellen. Vooral dat laatste had bij mijn echt tijd nodig. Heel veel sterkte en ik hoop dat 2016 je dat zo gewenste kleintje op de goede plaats brengt. Dikke knuffel. Elissa: o nee wat een schrik! Hoe ver ben je? Kan de huisarts daar uberhaupt iets over zeggen? Wat voor gevoel heb je er zelf bij? Voelt het hetzelfde als bij de bbz? Ik ben nu dus ook superpril zwanger na een bbz en IUI, en hoor volgende week of het op de goede plek zit. Ik hoop voor jou ook heel hard dat het vandaag bij de gyn toch gewoon goed blijkt te zitten. Ik duim voor je!
Thx! Het gaat wel, redelijk veel pijn maar als ik blijf liggen is het goed te doen. Volgens de gyno heb je met 1 net zoveel kans en is de ander er alleen voor reserve, die mis je nu dan maar de ene eileider moet volgens hun de eitjes van beide kanten kunnen opvangen dus hopelijk snel inderdaad ook een kleintje op de goede plek. Ik duim voor jullie dat het nu goed zit en dat het plakbeebjes zijn!! Ben heel benieuwd.