ervaringen zwangerschap en bloedverlies/menstruatie..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Pam, 14 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Jij het dus ookal zo'n @#$ dokter. :(
    Nou meid.. hoop dat je snel duidelijkheid hebt over wat er precies aan de hand is.

2. Pam

Pam Actief lid

14 aug 2006
    275
    0
    0
    vanavond werden mijn borsten nog pijnlijker en gespannen, net voordat ik naar bed ging dacht ik, laat ik er eens in knijpen, want het voeld alsof ze aan het vollopen zijn. en ja, er kwamen 3 druppels melk uit, ik schrok ervan...

mocht dus meteen komen bij de huisartsenpost en ik ben goed nagekeken,
    urinetest, niks te vinden...
    zwangerschapstest negatief
    inwendig onderzoek, gevoelige baarmoeder
    en morgen kan ik langs komen bij de gyno en krijg ik uitslag van de bloedtesten of ik een echo krijg weet ik niet.

ze vinden het lijken op een zwangerschap, maar door de negatieve test gaan ze er niet van uit.

Liefs pam

3. aurelia

aurelia Lid

9 aug 2006
    20
    0
    0
    Friesland
    Hoi pam,

ik heb even mee zitten lezen en jeetje wat een verhaal. ik heb ook het gevoel dat ik zwanger ben en volgens de testen kan het niet! snap er oook ik meer van :rolleyes:

ben erg benieuwd naar de uitslag?

Gr. aurelia

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hoe gaat het nu met je?
    Heb je de uitslagen al vrijdag gehad bij de gyn?

Mirre

5. Ponnetje

Ponnetje Bekend lid

27 aug 2006
    545
    0
    0
    Ik heb ook even mee zitten lezen, en ik vind het erg rot voor je. Die huisartsen ook altijd! Soms denk ik echt dat ze beter een andere studie hadden kunnen gaan doen. Iets met mensen met een kluitje in het riet wegsturen ofzo.

Ik heb ook het gevoel dat ik zwanger ben, ik weet het gewoon bijna zeker! Ben het nog nooit geweest. Ga er niet vanuit dat het schijnzwangerschap is, want ik heb het helemaal niet gepland! Woon niet eens samen! Testen zijn negatief. Ga zaterdag testen rond de tijd dat ik m'n NOD heb.

Succes!

6. sanex

sanex Actief lid

15 aug 2006
    191
    0
    0
    Pfff... echt he die huisartsen. :confused:
    Is het geen obstipatie waar je last van hebt? Ze schuiven bij mij alle dingen ook daarop. :( terwijl ik er dus vrij weinig van geloof :-#

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik was in juli zonder dat ik het wist zwanger, en heb met 7 weken een mk gehad.
    Ben net als jij gewoon ongesteld geworden, had wel 2 dagen van te voren een posi test maar dacht ja ongesteld niks.
    Heb toen op vakantie en nagerekend was ik toen 7 weken een mk.
    Dus alles kan heh!
    dokters denken via een boekje maar zo werkt het niet

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    We hebben niets meer van Pam vernomen/kunnen lezen!?
    Ik ben benieuwd hoe het nu met haar gaat!
    Zelf zat ik zelfs te denken aan een buitenb. zwangerschap, maar dat was gebasseerd op niets/kwam in me op.

Ik hoop dat het inmiddels iets beter met haar gaat/duidelijkheid heeft.

Mirre

Deel Deze Pagina