eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door femke06, 22 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femke06

    femke06 Lid

    12 jan 2006
    35
    0
    0
    hallo dames,

    Ik reken altijd een beetje uit wanneer mijn eisprong ongeveer is maar en rond die periode doen we het dan ook vaker. Nu is mijn vraag aan jullie hoeveel dagen na de verwachte eisprong jullie het ook nog doen. Ik weet dat je er niet zo heel spits op moet zijn maar stiekem doe je dat toch....denk je van zo nu kan het wel es raak zijn.

    Groetjes
    Femke
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Tja als je eisprong is geweest leeft het eitje nog maar 12 uur ongeveer. Dus als je je eisprong voelt hoef je erna niet persee veel te klussen. Voel je hem niet, ja dan moet je wat langer door om zeker te weten dat het wel eens raak zou kunnen zijn.
     
  3. femke06

    femke06 Lid

    12 jan 2006
    35
    0
    0
    Tja, dat is het nou juist..ik voel mijn eisprong nooit! Sommige weten precies wanneer ze dat hebben maar ik heb geen flauw idee wanneer ik het heb.
     
  4. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Hoi!
    Nou ik hoop dat ik me nooit te druk ga maken om mijn vruchtbare dagen... :) Wij vrijen gewoon zeer regelmatig. Niet koste wat kost, zo van: Kom op Jan, klim erop tis vrijdag. :D Het moet wel leuk blijven, voordat je aan baby's maken dacht had je ook weleens geen/minder zin. Ik vind het ook geen klussen, maar gewoon vrijen, anders is heel het leuke eraf en klinkt het als een soort werk. Dit zeg ik niet om een ander af te zeiken hoor :) , maar het is gewoon mijn mening. Ik denk dat als je er veel minder mee bezig bent, dat het dan ook makkelijker gaat allemaal. Maar nogmaals, das mijn mening... :oops:
    Ik wens iedereen veel plezier met "klussen" en zwanger raken!
    Groetjes Andrea
     
  5. Eefje

    Eefje Actief lid

    5 jan 2006
    193
    0
    0
    Hallo,

    Als je zo'n 3 keer in de week sex hebt, zijn de kansen goed verdeeld...
    Ik mikte eerst ook op de 'te verwachte eisprong' maar ik zat er toch steeds naast...
    Toen ben ik gaan temperaturen en kon ik deze maand zien wanneer ik mijn eisprong heb gehad en hoe mijn kansen waren (ik hield ook bij wanneer we hadden geklust). En ook heel handig: je weet precies welke dagen je je eventuele duivels kunt verwachten en dus of je wel écht over tijd bent.
    Een hele handige en leuke website daarvoor is: www.fertilityfriend.com (wel in het engels)
    Veel succes!

    Groetjes,
    Eefje
     
  6. Patrice

    Patrice Lid

    28 dec 2005
    56
    0
    0
    Wij klussen ongeveer 3 a 4 keer per week. Ook als ik geen eisprong verwacht, mischien hebben we zo minder kans om hem te missen.

    Moet ook eerlijk zeggen dat ik na het stoppen met de pil veeeeeeel meer zin n sex heb :oops: dus zo erg vinden we het niet ;)
     
  7. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Ik voel mijn eisprong wel, maar van te voren voel ik helemaal niets. Dus eigenlijk ben je dan al te laat, omdat je 1 of 2 dagen van te voren het meest vruchtbaar bent. Wij vrijen zo 3 a 4 x in de week, maar ook ooit een paar dagen niet. Het is inderdaad zo dat je niets tegen je zin in moet gaan doen. Ik merk wel dat ik tegen de tijd dat mijn eisprong eraan komt, ik meer zin heb om te vrijen. Allemaal heel natuurlijk denk ik! :) En dan is het nog maar de vraag of mijn vriend er dan ook zin in heeft! Alles komt op zijn tijd denk ik maar. Als je er te veel mee bezig bent, baal je steeds weer iedere maand door de grote teleurstelling. :(
    Natuurlijk hoop ik op een zwangerschap voor iedereen hier (en ook voor mezelf).

    Succes allemaal!! :D
     
  8. GeSiEnTjE

    GeSiEnTjE Actief lid

    18 jan 2006
    136
    0
    0
    ik weet ook nooit waneer ik mijn eisprong heb ik voel hem ook nooit :(

    maar ik heb me nu aan de banner gehouden met de eisprong en ik heb de ochtend dat ik mijn eisprong kreeg wezen klussen dus i dont know :(

    kuzz
     
  9. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Wij klussen gewoon regelmatig .
    De ene keer 3x in de week , de andere keer 4x in de week .
    Ik weet ongeveer wanneer mn eisprong is door de banner .
    Maar eigenlijk let ik daar niet zo erg op .
    Ook omdat er nog wel eens 1 a 2 dagen verschil in kan zitten.
    Buitendat , het moet wel "leuk" blijven , dus ga niets forceren .
    Heeft 1 van ons geen zin , dan is dat jammer .
    Volgende keer beter dan maar .
    Probeer er niet zo heel veel mee bezig te zijn .
    En buiten deze site kom ik ook niet op andere sites , forums of wat dan ook .
    Hier kom ik dan wel veel , maar das meer de gezelligheid en dat alles bespreek baar is .
    Ook kun je hier met je vragen terecht , mochten die komen .
    Ik denk echt dat je moet proberen er niet zo heel veel bewust mee bezig te zijn .
    Om die reden hebben wij 2 jaar moeten wachten voor ik zwanger werd van onze oudste ;)

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina