Hoi! Hebben jullie ook last van een zeer gevoelige buik? Als er iets of iemand onverwacht tegen aankomt dan voelt het zeer onprettig. Ook heb ik af en toe van de vervelende steekjes 'in' mijn buik huid..
ik heb der gelukkig niet zo veel last meer van maar had toen ik net zwanger was last van steken in de onderbuik,net of ze met breinaalden in je buik langs onderen aan het prikken waren... vooral smorgens werd er gewoon huilend wakker van toen maar nu heb ik dit gelukkig niet meer was heel erg vervelend Moet het afkloppen heb niet echt kwaaltjes gehad zoals misselijkheid en zo alleen erg vermoeid geweest gaat nu wel beter,bij mij verloopt het tot nu toe gelukkig allemaal goed... Maar wat niet is ken nog komen gefeliciteerd nog met je zwangerschap
Hoi hoi, ik heb sinds vandaag vreselijk veel steken onder in mijn buik. Voel me er behoorlijk ellendig door. Heb geen idee wat het is. Maar steekjes in je huid...? Aisca
Ik heb ook een gevoelige buik. Ik moet voor m'n diabetes een infuus er in zetten en nooit doen ze pijn alleen als ik zwanger ben.
Mijn buik is ook erg gevoelig.....soms heb ik ook van die steken in mijn buik. Denk dat het er toch bijhoort.. Liefss
bij mij is het ook gevoelig. soms ook trekkend gevoel aan de onderkant van me buik net of het uitgerekt word
hoi hoi, mijn buik was en is nog steeds erg gevoelig, dus vind t dan ook niet fijn als n ander er eens ff aan wilt komen (vaak ongevraagd) die steekjes zijn heel normaal, geen reden tot ongerustheid gaat over korte tijd vanzelf weer over. kijk anders n bij zwangerschapskwaaltjes, is wel fijner om t een en ander te lezen zo weet je iets meer wat er allemaal in je lichaam gebeurt.
zag dat t op dit forum niet erbij staat, dus dacht zet t ff hier erbij mss stelt t wat gerust. Bandenpijn: Bandenpijn kan heel vervelend zijn, maar het kan geen kwaad voor je baby. Door de oprekking van de banden waaraan je baarmoeder vastzit, kun je last krijgen van stekende pijn onderin je buik. Door het extra gewicht gaat je baarmoeder immers steeds meer en meer trekken aan de banden en de aanhechtingspunten. Deze kwaal komt vaak al vroeg in de zwangerschap voor en hoe meer je rondloopt, hoe meer last je ervan kunt krijgen.