Vraagt zoon van bijna zes voor 5 dec.. Bij de Hema 15,- maar va 10 jr.. Ervaring van anderen hiermee? Of met andere helicopter? Wel of niet kopen (die vd Hema valt denk ik af vanwege leeftijd)..
Ik zou het ook niet zo snel doen, die dingen zijn heel lastig te besturen, voor een zes-jarige echt te moeilijk.
Nee zou ik niet doen met een 6 jarige. De goedkope zijn zo stuk en mijn zoon van 12 had een duurdere maar was idd heel moeilijk te besturen en als hij per ongeluk ergens tegen aan vliegt is hij ook stuk, ze zijn gewoon heel erg kwetsbaar.
Leuk speelgoed maar niet voor kleine kinderen ook niet voor grote ( mannen) het is zo stuk vind het zonder van je geld. Zou dan voor een bestuurbare auto gaan. Die gaan wat langer mee.
Ik zag vanochtend op tv een speciale kinderhelikopter dat kon vliegen en op een bepaalde hoogte bleef en zachtjes kon landen. Weet alleen niet meer hoe het heette. Ga wel even zoeken Edit: hij heet my first helikopter. Nu in aanbieding bij intertoys. (Weet trouwens niet of het wat is)
Zou het ook niet doen. Las gister een stuk over een drone, is dan wel geen helikopter masr heeft ookeen propeller. Die schoot los doordat hij tegen iets aan stootte, en zat een kindje van 1 jaar en is zijn oog kwijt!