Geld, ze hadden het nooit uit moeten vinden!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Revit, 26 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Revit

Revit Niet meer actief

Dag dames en enkele heren,

Ik MOET even spuien hoor, sjongejonge.

Ik kijk net via internetbankieren op mijn rekening, staat nog ruim voldoende geld op. Ga ik naar de fietsenwinkel, 3 sleutels a €11,25 bij laten maken, kan ik niet meer pinnen. Ik weer terug naar huis, sta ik opeens €2 in het rood! :| Is menzis weer even bezig geweest. En het ergste van alles is, 2 dagen geleden heb ik mijn stufie binnen gekregen, waar nu dus niks meer van over is! :S Zit ik dus een maand, gewoon echt helemaal zonder geld.
    Nu is het zo dat mijn zusje en ik via LIndenhout in deze flat zitten, omdat mijn zusje kamertraining heeft. Willen hun mij per 1 april weg hebben hier. Terwijl ze met mijn financieen bezig zijn en ze weten dat ik op het moment niks kan betalen vanwege schoolgeld a €1013 euro wat er af is gegaan. Daardoor kwam ik in het rood te staan en sta dus nog steeds iedere maand in het rood. Ik hoop dat dit de laatste maand is, want schoolgeld is nu volledig betaald, ging in termijnen. En dan is de slogan van Lindenhout ook nog eens; Sterk voor kinderen. Nounou, kinderen die niks kunnen betalen op zichzelf laten wonen. Waar moeten ze het geld vandaan toveren? Niet iedereen word door zijn ouders het huis uitgezet.
    Sta al ingeschreven bij uitzendbureau's en bij CWI. Maandag bellen voor een afspraak bij het CWI, schiet allemaal geen zak op. Daarbij begin ik maandag ook nog eens met een opleiding, dus ik moet 1 jaar school in 4 maanden tijd doen. Kan dat gezeik met Lindenhout er ook nog wel even bovenop.

Pfft sorry mensen, maar het lucht wel even op.

Liefs.

2. bo2008

bo2008 Niet meer actief

was het een automatische incasso
    dan moet je je bank opbellen en het terug laten vorderen
    en dan de instantie bellen die het geld van je tegoed heeft een regeling mee treffen
    ...sjta een maand zonder geld kan je nu eenmaal niet

3. Revit

Revit Niet meer actief

Hmm dat is inderdaad een idee ja, dankje. Maandag gelijk maar even doen! :)

4. miranda84

miranda84 Bekend lid

13 apr 2007
    781
    0
    0
    tsja en toch is het de harde realiteit,ik denk dat er nog wel veel meer mensen zijn die dit elke maand hebben,en wil niet zeggen dat het niet klote is,wij doen niks automatisch,ik wil nog baas zijn over mijn eigen geld,en niet een ander,al al helemaal menzis niet:x,want volgens mij komt daar heel wat centjes binnen in de maand waar je 3 jaar voor op vakantie kunt gaan:$

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik zou het nu doen voor 5 uur kan het en meteen ff bellen met mensiv hoe ga je anders de maand door komen?

6. Revit

Revit Niet meer actief

Ja niet. Denk ik..
    Ik pas wel op, dat geld krijg ik zo in mijn hand laat maar zeggen, maar dat is ook maar 1 x in de 2 weken een avondje van 4 uurtjes.
    Bluuuhh ik heb dr echt ff geen zin meer in. Menzis moet betaald worden omdat ik best veel aan het dokteren ben, steeds ontstekingen in mijn buik, dus ziekenhuis. Dus weet niet of ze dat wel doen. Ik zal bellen! :)

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

als je belt is alleen maar goed
    je moet zeggen dat je bereid bent te betalen maar het gewoon echt niet gaat lukken deze maand althans niet het hele bedrag
    dus een regeling kunnen ze dan wel treffen met je gezien de omstandigheden...

8. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

1013 eraf naar Menzis? Lijkt me wat veel of niet?

Ik werk bij een andere zorgverzekeraar en wij geven vaak wel een betalingsregeling. Wel moeten klanten dan aan voorwaarden voldoen (geen wanbetalers zijn enzo)

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    1013 was toch schoolgeld?

10. Revit

Revit Niet meer actief

1013 was het schoolgeld ;)