dag lief babietje, welkom mooie dreumes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tord, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    bijna is het zover, de eerste verjaardag van ons meisje. We hebben er lang naar uitgekeken, maar nu het zover is ben ik er best een beetje emotioneel van. Ons meisje is bijna geen baby meer, ze is nu een dreumesje...

Ik heb haar zojuist een brief geschreven, over hoe trots ik wel op haar ben, en hoeveel ik van haar hou. En nu ben ik aan het wachten tot het zover is, tot ze 1 jaar is :). Even afscheid nemen van het eerste jaar, en morgen met een grote glimlach mijn kersverse dreumesje in haar nieuwe jaar verwelkomen!

Nooit gedacht dat die eerste verjaardag emotioneel zo´n grote stap zou zijn :).

2. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

haha ja erg he. Oh ik was ook zo emotioneel. Vooral toen iedereen begon te zingen en ik haar eerste taartje voor haar neusje zette...

Alvast een hele fijne dag morgen.

3. Tink

Tink Niet meer actief

Alvast gefeliciteerd!
    En inderdaad, wat een mijlpaal he... zucht ;)

4. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Wat leuk... nog een 2009 vrijdag de 13e kindje! Gefeliciteerd...

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Tord (en Mejosje) van harte gefeliciteerd met je dreumes!
    Wat mooi dat je haar een brief hebt geschreven.

Ik vond het ook een emotionele dag. Zat steeds de klok in de gaten te houden van: toen deed ik dit en toen dat.

Heel veel plezier vandaag en geniet er van!

6. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    hihi wat leuk....

zelf hen ik gisteren ook een berichtje geplaats, alles al versierd en de ballonnen hangen... ons meisje is ook een vrijdag de 13e 2009 kindje :D

Vandaag dus 1 jaar, vind het heel erg leuk, er is al wat visite geweest, nu lekker even rustig slapen, ze is erg onder de indruk van de slngers en haar nieuwe speelgoed!!!

Geniet lekker van deze mooie dag en gefeliciteerd met jullie prinsesje!!!

7. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    dat zijn dus al 3 vrijdag de 13e 2009 kindjes.... dacht ook precies.... dit was ik toen aan het doen..... ect ect, bij ons in de buurt had de verloskundige op vr de 13e 3 bevallingen tegelijk (incl. die van ons) ze zijn allemaal net na elkaar geboren.... dat was een gerace voor de vlos ;)

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Hopelijk hebben al de vrijdag de 13e kindjes een leuke zaterdag gehad ;) Hier was het geslaagd!

Deel Deze Pagina