hoi dames, Men eisprong is geweest, temp ging trapsgewijs naar beneden, nu op 8dpo (dag 32 v cyclus) temp omhoog geschoten en heb ik rekbaar slijm ontdekt!! (srr voor de details) nu zou ik graag weten wie heeft er na zen eisprong nog rekbaar slijm heeft ontdekt? en wat kan dit betekenen? liefs pooh x
Ik heb ditzelfde bijna elke ronde.... geen idee of het een goed of slecht teken is maar volgens mij heb je rekbaar slijm voor/op/na eissprong. Je bent iig niet de enige!
Hoi Pooh, Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar het klinkt hoopvol! Als je zwanger bent, kun je meer slijm verliezen. Ook blijft je temperatuur hoog. Hoe lang is je cyclus normaal, want 32 dagen lijkt me aardig ver. Kun je al testen? Liefs, Singha
mijn cyclus is onregelmatig dus daarom temp ik (kaartje staat in men handtekening) de langste was 37 dagen. nu de 2 vorige rondes 33 en 32. volgens men tempkaart denk ik dat men nod rond dag 35 is en dat is nog 3 dagen te gaan ben benieuwd! hoop dat dit een goed teken is!! want een eisprong op dag 32 zou beetje laat zijn he.. oja en vroeg testen doe ik niet meer maakt me alleen maar gek
ik heb eigelijk nog geen 1 keer gemerkt dat ik dat heb, zelfs niet op de dag van men ei, dus daarmee dat ik zo beniewd was
hoelang zijn jullie al bezig? en ook voor het eerste kindje of mss al 2de? oja ik heb maar een luteale fase van 10 dagen --> was ik nog vergeten bij in men bericht te zetten
Hoi hoi! Ik heb precies het zelfde als jou! Ik zit nu op dag 41 v cyclus en heb dus geen idee wanneer mijn ei gesprongen is maar ik heb rond dag 30 ook al vruchtbaar slijm gehad...toen een paar dagen niet..en toen ineens als ik sochtends uit bed kwam en ging plassen en afveegde een hele lading witverlies, doorzichtig maar iets slijmerig!Dat ook nog nooit gehad..en ik heb geen last van borsten of misselijk of andere dingen... Tsss..zo lastig..
heb je altijd zo'n lange cyclus? want als je altijd zo'n lange hebt dan kan het bij jou wel je eisprong zijn? en zou je binnen een paar dagen je nod hebben.. ik voel ook niks, alleen soms beetje moe, voor de rest alles normaal @kyllie: oké je weet mss pas wanneer je test maar als je vroeg test en het is positief en het gaat dan in het prille begin nog mis ben je VEEL teleurgestelder dan dat je gewoon eventjes afwacht en ongi word..